har brug for et råd!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

428 visninger
6 svar
1 synes godt om
22. maj 2013

Anonym trådstarter

Jeg står i den situation at jeg er alene mor til to.

nu har jeg haft noget kørende med en i 6 måneder, skal siges det ikke er første gang, men af en eller anden grund bliver vi ved med at gå tilbage til hinanden.

Sagen er nu den jeg er blevet gravid på ppiller og et sprunget kondom. og havde bestilt tid til abort, men har fortrudt i sidste øjeblik, da jeg bare ikke kunne få mig selv til at tage livet af 2 små pus.

fik at vide at valget jo var fulgt ud mit og han ville være der hele vejen igennem, nu er problemet bare at han er begyndt at trække i land og synes det er et egoistisk valg at tage, da han ikke kan garantere han ikke stikker halen mellem benene.

hvad ville i gøre i min situation?

ville i sige fint du får din vilje jeg får en abort, eller vil i som jeg sige ærligt for dig, jeg ved at uanset om du vil være der eller ej, vil jeg give livet til 2 jeg vil få stor fornøjelse af når de er her?

jeg er så fortvivlet og har bare brug for en mening ude fra :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2013

Rockertand

Anonym skriver:

nu har jeg haft noget kørende med en i 6 måneder, skal siges det ikke er første gang, men af en eller anden grund bliver vi ved med at gå tilbage til hinanden.

Sagen er nu den jeg er blevet gravid på ppiller og et sprunget kondom. og havde bestilt tid til abort, men har fortrudt i sidste øjeblik, da jeg bare ikke kunne få mig selv til at tage livet af 2 små pus.

fik at vide at valget jo var fulgt ud mit og han ville være der hele vejen igennem, nu er problemet bare at han er begyndt at trække i land og synes det er et egoistisk valg at tage, da han ikke kan garantere han ikke stikker halen mellem benene.

ville i sige fint du får din vilje jeg får en abort, eller vil i som jeg sige ærligt for dig, jeg ved at uanset om du vil være der eller ej, vil jeg give livet til 2 jeg vil få stor fornøjelse af når de er her?

Skal jeg forstå det sådan, at du godt kunne få abort, hvis der var ét foster, men ikke når der er 2? Hvor er logikken?
Hvor gamle er dine børn og har du et stort netværk, der kan hjælpe, når du skal være alenemor til 4?
Er du i stand til at forsørge 4 børn?
Mine spørgsmål stilles, da du virker utroligt følelsesmæssigt styret og meget lidt praktisk tænkende, og jeg kan frygte, at dine børn kommer til at betale en meget høj pris.

Anmeld

22. maj 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Altså er du alene mor til 2 børn, også er du gravid med tvillinger oveni??

Syntes du er nød til at kigge på hvordan hele din hverdag vil ku hænge sammen med 4 børn alene, også træffe beslutning ud fra det. Vh stine

Anmeld

22. maj 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Jeg ville være frygteligt ked af det, men jeg ville formentlig vælge at afslutte graviditeten og fokusere på at kunne være der for de to børn, jeg havde i forvejen. Jeg har ikke prøvet at være enlig mor, men jeg synes, det i perioder har været svært nok at være der fuldt ud for tre børn med manden ved min side - ikke kun, da de var små, men også, da de blev ældre. 

Anmeld

23. maj 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Jeg ville mærke efter inden i...

Økonomi osv kan man finde en udvej hvis man virkelig vil...

MEN ville du kunne leve med en abort?... Der er ingen "reset"knap når du først har fået det gjort....

Derimod hvis det hele bliver for meget med 4 alene så er der mulighed for aflastningsfamilie, reservebedsteforældre, fritidsaktiviteter med mulighed for overnatning osv...

Man kan finde mulighederne hvis man er villig til at forsøge...

Så mærk efter inden i... mærk godt efter.. har desværre haft kontakt med kvinder hvor aborten er for evigt fortrudt til trods for det var "det rigtige" at gøre i forhold til deres livssituation...

Anmeld

23. maj 2013

Anonym trådstarter

Wampires skriver:

Jeg ville mærke efter inden i...

Økonomi osv kan man finde en udvej hvis man virkelig vil...

MEN ville du kunne leve med en abort?... Der er ingen "reset"knap når du først har fået det gjort....

Derimod hvis det hele bliver for meget med 4 alene så er der mulighed for aflastningsfamilie, reservebedsteforældre, fritidsaktiviteter med mulighed for overnatning osv...

Man kan finde mulighederne hvis man er villig til at forsøge...

Så mærk efter inden i... mærk godt efter.. har desværre haft kontakt med kvinder hvor aborten er for evigt fortrudt til trods for det var "det rigtige" at gøre i forhold til deres livssituation...

ER præcis det jeg tænker.

og jeg ved når jeg har det dårlig tmed abort nu og har fortrudt en gang, at så vil jeg også ha det dårligt bagefter og kan jeg ikke byde de 2 andre.

og ja mor til 4 er også en mundfuld MEN der er altid hjælpe midler at hente.

Anmeld

23. maj 2013

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Altså er du alene mor til 2 børn, også er du gravid med tvillinger oveni??

Syntes du er nød til at kigge på hvordan hele din hverdag vil ku hænge sammen med 4 børn alene, også træffe beslutning ud fra det. Vh stine

tro mig alt det har jeg tænkt på,

og ville fint kunne hænge sammen, jeg er en der har styr på tingene, så der ville ikke være noget der.

men et eller andet sted føler man sig bare som en eller anden idiot overfor den anden part.

men på den anden side føler jeg mig også skuffet da han ændre mening i sidste øjeblik skal sige jeg er i uge 11+4 nu så har 3 dage at løbe på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.