Baby kom nu!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

651 visninger
7 svar
2 synes godt om
22. maj 2013

Ida b

Har termin om 6 dage  der skulle vel ikke være nogen, der har et godt råd, til hvad man kan gøre, for at sætte lidt skub i en fødsel? For hele min plan for hunde og børnepasning går lidt i vasken, hvis jeg går over terminen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2013

banana3

Ida b skriver:

Har termin om 6 dage  der skulle vel ikke være nogen, der har et godt råd, til hvad man kan gøre, for at sætte lidt skub i en fødsel? For hele min plan for hunde og børnepasning går lidt i vasken, hvis jeg går over terminen.

Jeg sender en masse ve-støv

Anmeld

22. maj 2013

christina92

Ida b skriver:

Løb en tur!

Ellers dyrk en masse sex, tror ikke det virker en skid men så hygger du dig da så længe

Jeg puster en masse ve-støv efter dig!

Anmeld

22. maj 2013

Christina :-)

Ida b skriver:

Jeg gik en tur med min søn på 2 timer da jeg kom hjem gik der 30 min så fik jeg veer :-)

Anmeld

22. maj 2013

NinaNymannMadsen

gå nogen gode laaaaaaange ture.
det hjalp mig.

Anmeld

22. maj 2013

Ida b

Tak Så må jeg ud og gå mig en tur

Anmeld

22. maj 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

sex hvor manden får udløsning indeni dig er faktisk det eneste medicinske dokumenterede at kunne hjælpe da der i mandens sæd er noget der aktiverer veerne... noget hormon ting..

Anmeld

23. maj 2013

Ida b

Wampires skriver:

sex hvor manden får udløsning indeni dig er faktisk det eneste medicinske dokumenterede at kunne hjælpe da der i mandens sæd er noget der aktiverer veerne... noget hormon ting..

Det havde jeg også hørt skule hjælpe, men er lige gået fra barnets far og ville ikke røre ham med en ildtang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.