Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Har termin om 6 dage der skulle vel ikke være nogen, der har et godt råd, til hvad man kan gøre, for at sætte lidt skub i en fødsel? For hele min plan for hunde og børnepasning går lidt i vasken, hvis jeg går over terminen.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ida b skriver: Har termin om 6 dage der skulle vel ikke være nogen, der har et godt råd, til hvad man kan gøre, for at sætte lidt skub i en fødsel? For hele min plan for hunde og børnepasning går lidt i vasken, hvis jeg går over terminen.
Løb en tur!
Ellers dyrk en masse sex, tror ikke det virker en skid men så hygger du dig da så længe
Jeg puster en masse ve-støv efter dig!
Jeg gik en tur med min søn på 2 timer da jeg kom hjem gik der 30 min så fik jeg veer :-)
Tak Så må jeg ud og gå mig en tur
sex hvor manden får udløsning indeni dig er faktisk det eneste medicinske dokumenterede at kunne hjælpe da der i mandens sæd er noget der aktiverer veerne... noget hormon ting..
Wampires skriver: sex hvor manden får udløsning indeni dig er faktisk det eneste medicinske dokumenterede at kunne hjælpe da der i mandens sæd er noget der aktiverer veerne... noget hormon ting..
Det havde jeg også hørt skule hjælpe, men er lige gået fra barnets far og ville ikke røre ham med en ildtang
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128