hjælp mig- hvordan skal jeg håndtere min 7 årig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

570 visninger
2 svar
0 synes godt om
22. maj 2013

Anonym trådstarter

Jeg er helt ude i hampen, ved ikke hvordan jeg skal håndtere min 7 årig bonus dreng, som bor hos os..
får tit beskeder fra skolen, at han er træt (han kommer i seng kl 19)
han sabotere undervisningen, han vil ikke lave sine ting i skolen osv
har efterhånden prøvet alllllllllllllllllllllt.

nogen gode ideer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2013

ESV

Anonym skriver:

Jeg er helt ude i hampen, ved ikke hvordan jeg skal håndtere min 7 årig bonus dreng, som bor hos os..
får tit beskeder fra skolen, at han er træt (han kommer i seng kl 19)
han sabotere undervisningen, han vil ikke lave sine ting i skolen osv
har efterhånden prøvet alllllllllllllllllllllt.

nogen gode ideer

Altså i forhold til trætheden har i overvejet at få en læge til at tjekke hans vitamin tal i kroppen? Han burde ikke være så træt når han kommer i seng ved 19 tiden.
Mht det andet, har han meget frie rammer hos jer?? Får han sin vilje hvis han skaber sig? Tænker at det jo måske kunne være sådan noget han tager med sig til skolen hvis det sker derhjemme. Forstår du hvad jeg mener?

Ellers måske tage en snak med klasselæreren om der er noget hjælpnat hente/ forslag til håndtering.

Anmeld

22. maj 2013

Maja88

ESV skriver:

Altså i forhold til trætheden har i overvejet at få en læge til at tjekke hans vitamin tal i kroppen? Han burde ikke være så træt når han kommer i seng ved 19 tiden.
Mht det andet, har han meget frie rammer hos jer?? Får han sin vilje hvis han skaber sig? Tænker at det jo måske kunne være sådan noget han tager med sig til skolen hvis det sker derhjemme. Forstår du hvad jeg mener?

Ellers måske tage en snak med klasselæreren om der er noget hjælpnat hente/ forslag til håndtering.

Jeg tænkte også stofskiftet jeg var ofså altid træt førhen.. men nu er mit stofskifte reguleret og jeg er bare normal træt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.