Kjolen er fundet! :D med billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.422 visninger
21 svar
29 synes godt om
22. maj 2013

Chraz

Selvom der godt nok stadig er et års tid til vi skal giftes har jeg allerede nu fundet og købt kjolen. Et tilbud der var alt for godt at sige nej til, og nøj sikke mange penge vi allerede har sparet

Så synes lige jeg vil dele min glæde med jer og vise den frem

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2013

cecilie1984

Chraz skriver:

Selvom der godt nok stadig er et års tid til vi skal giftes har jeg allerede nu fundet og købt kjolen. Et tilbud der var alt for godt at sige nej til, og nøj sikke mange penge vi allerede har sparet

Hvor er den bare fin den minder  om min. Er det også en Lilly??

Hvad måtte du give??

Anmeld

22. maj 2013

esioul

Chraz skriver:

Hvor er den fin

Men er det ikke lidt et sats at smide den herind? Jeg tænker mere hvis familie eller lign finder frem til din profil og kjolen så er afsløret  - eller din mand

Anmeld

22. maj 2013

Team Putte

Chraz skriver:

SUPER fin til dig!

Anmeld

22. maj 2013

Babydrøm

Chraz skriver:

Rigtig flot

Anmeld

22. maj 2013

Chraz

cecilie1984 skriver:

Hvor er den bare fin den minder  om min. Er det også en Lilly??

Hvad måtte du give??

Ja det er så

Jeg har købt den brugt og givet 500kr for slør, kjole og bolero og så skal jeg selv få den renset

Anmeld

22. maj 2013

Chraz

esioul skriver:

Hvor er den fin

Men er det ikke lidt et sats at smide den herind? Jeg tænker mere hvis familie eller lign finder frem til din profil og kjolen så er afsløret  - eller din mand

Min mand ved udemærket at han ikke skal tjekke noger herinde Og min familie aner ikke engang at denne side findes 

Anmeld

22. maj 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Hvor er du fin og sikke et kup! Vh stine

Anmeld

22. maj 2013

Chraz

StineW79 skriver:

Hvor er du fin og sikke et kup! Vh stine

Mange tak

Ja det er næsten for dumt at sige nej til Det er jo allerede flere tusinde kroner der er sparet.

Anmeld

22. maj 2013

pussekat

Chraz skriver:

hejsa
super flot

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.