Spørgsmål omkring barsel.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

340 visninger
2 svar
2 synes godt om
22. maj 2013

Anonym trådstarter

Jeg tror ikke at jeg har ret til barsel, da jeg arbejder for et vikarbureau hvor man ikke har garanteret timer. Og er ikke medlem af Akasse, da jeg lige er holdt op på en uddannelse, så kan ikke nå at blive berettiget til dagpenge. Skal jeg så bare ikke have noget under barsel eller hvad ?

Tak for hjælpen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2013

pcoramt

Anonym skriver:

Jeg tror ikke at jeg har ret til barsel, da jeg arbejder for et vikarbureau hvor man ikke har garanteret timer. Og er ikke medlem af Akasse, da jeg lige er holdt op på en uddannelse, så kan ikke nå at blive berettiget til dagpenge. Skal jeg så bare ikke have noget under barsel eller hvad ?

Tak for hjælpen.

Du kan få kontanthjælps barsel.. Hvis du har haft mere end 120 arbejdstimer de sidste 3 måneder før barsel er du berettiget til nogle barselsdagpenge som bliver fratrukket i din kontanthjælpssats

Anmeld

22. maj 2013

pcoramt

Anonym skriver:

Tak for hjælpen.

Du kan få kontanthjælps barsel.. Hvis du har haft mere end 120 arbejdstimer de sidste 3 måneder før barsel er du berettiget til nogle barselsdagpenge som bliver fratrukket i din kontanthjælpssats

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.