liste til bryllup

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

996 visninger
12 svar
1 synes godt om
22. maj 2013

Anonym trådstarter

Er lige ano da jeg ikke vil Googles lige nu men vi er i gang med at lave en liste til vores bryllup til næste år er der mon nogen ting vi har glemt? Til bruden: brudekjole, brudebuket, smykker, sko, slør, makeup, frisør, nyt, brugt, lånt, blåt. Til gommen: jakkesæt, skjorte, slips, sko, knaphuls blomster. Fælles: lokale, velkomstdrink, frugt, chips, kørsel, hotel overnatning, barnepige, servering/tjener, mad, øl, sodavand, vin, spiritus, bryllups kage, slik, natmad. Er der mon andre ting vi mangler? :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2013

Anonym trådstarter

22. maj 2013

MyLove E

Anonym skriver:

Er lige ano da jeg ikke vil Googles lige nu men vi er i gang med at lave en liste til vores bryllup til næste år er der mon nogen ting vi har glemt? Til bruden: brudekjole, brudebuket, smykker, sko, slør, makeup, frisør, nyt, brugt, lånt, blåt. Til gommen: jakkesæt, skjorte, slips, sko, knaphuls blomster. Fælles: lokale, velkomstdrink, frugt, chips, kørsel, hotel overnatning, barnepige, servering/tjener, mad, øl, sodavand, vin, spiritus, bryllups kage, slik, natmad. Er der mon andre ting vi mangler? :-)

Nu skriver du barnepige så jeg gætter på i har børn
Skal de være brudebørn for så skal der tøj dertil:-)
Forloveren skal også muligvis også ha en knaphuls blomst
Ja og så en ring

Anmeld

22. maj 2013

BetonSlotsPrinsesserne

Anonym skriver:

En bryllups dj , måske

Anmeld

22. maj 2013

Anonym trådstarter

Tauf skriver:

Nu skriver du barnepige så jeg gætter på i har børn
Skal de være brudebørn for så skal der tøj dertil:-)
Forloveren skal også muligvis også ha en knaphuls blomst
Ja og så en ring

Ja fik skrevet det ned med ringe glemte det lige. Og har os skrevet det med tøj til pigerne Jep vi har to børn. De vil på nuværende tidspunkt være. 7 og næsten 3 år :-) altså til bryllup

Anmeld

22. maj 2013

Anonym trådstarter

LouiseVous skriver:

En bryllups dj , måske

Gud Ja musik! Tak

Anmeld

22. maj 2013

Mumto3

Borddækning, invitationer, ønskeliste, 

Anmeld

22. maj 2013

Frk.S

Evt. fotograf?

Samt at booke kirken eller rådhuset?

kig evt. på www.bryllupsklar.dk de har en huskeliste, hvor du selv kan fjerne og tilføje punkter alt efter hvad i vil. 

Der er også en gæsteliste, som man så bagefter kan bruge i forbindelse med bordplanen. 

Anmeld

22. maj 2013

BetonSlotsPrinsesserne

Anonym skriver:

Gud Ja musik! Tak

Min kæreste er bryllups dj
Så skriv en pb hvis du vil ha nr for at høre nærmere

Anmeld

22. maj 2013

...,

Førførst et stort tillykke med brylluppet, det bliver en skøn dag Du mangler: strømpebånd, blomster, dekorationer, blomster til kirken. Kaffe evt te. Bordkort. Servietter :0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.