Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
så står min graviditets ticker på 100 dage til TERMIN ( her mangler jeg så alle de der danse smileys   når men det tætteste vi kommer på en smiley med ben er denne fantastiske ged
Ih hvor vi glæder os til at møde vores lille prinsesse
25+5 idag og "kun" 100 dage til det er d 30 aug
God dag til jer derude
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Rinepigen skriver: så står min graviditets ticker på 100 dage til TERMIN ( her mangler jeg så alle de der danse smileys   når men det tætteste vi kommer på en smiley med ben er denne fantastiske ged Ih hvor vi glæder os til at møde vores lille prinsesse 25+5 idag og "kun" 100 dage til det er d 30 aug God dag til jer derude
Smuk mavse!
Babymor2010 skriver: Smuk mavse!
Mange tak
Hvor er du fin
Jeg følger lige i hælene på dig med termin d. 9. september..er 24+2 i dag.
Vi glæder os til at se hvem det er som konstant rumsterer rundt i maven på mig..han holder vist en fest derinden hver dag..
God dag til dig osse
D.
FrkDitte skriver: Hvor er du fin Jeg følger lige i hælene på dig med termin d. 9. september..er 24+2 i dag. Vi glæder os til at se hvem det er som konstant rumsterer rundt i maven på mig..han holder vist en fest derinden hver dag.. God dag til dig osse D.
Hvor spændende så er vi jo ikke langt fra hinanden
ja det bliver så spændende at se hvem der gemmer sig derinde
Og mange tak
banana3 skriver: Ej hvor er det dejligt for jer! Stort tillykke med 100 dagen Går det ellers godt med maven og lillepigen ?
Ej hvor er det dejligt for jer! Stort tillykke med 100 dagen Går det ellers godt med maven og lillepigen ?
Jaa det går rigtig godt.. Jeg vokser derudaf og lillepigen mosler og sparker en hel del nu
Fin babymave og barnevogn
AnnL skriver: Fin babymave og barnevogn
Hehe mange tak
Det er ikke en ged... Det er et får
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128