Ville lige del det her med jer nu da jeg ikke kan sove.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

547 visninger
1 svar
0 synes godt om
22. maj 2013

H+S Skjolgborg.

Jeg var jo 1,5 time hos lægen i fredags da jobcenter skulle have en helbredsattest.

jeg fik kopi med hjem her er den så og skulle være helt færdig med flere undersøgelse i dit og dat nu.Eller det mener min læge efter 16 år og 5 helbredsattester mange steder i dit og dat og nu her afslutte 4 arbejdersprøvningen i feb i år.

Så nu håber jeg snart jobcenter vågne op her i faxekommune nu( ind køge eller slagelse) og jeg fået et flexjob som jeg har ønskede mig siden 2002 og igen i 2005

Det er rart  det endelig er overstået vider lægen her og hun ikke mener jeg skal ud i mere af dit og dat af kommunen og af hende/lægen.

Læse hvad jeg har sat ind.

Mvh

Henriette som håber på et flexjob snart og ud af kontanthjælpen 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2013

Silas&Mille

H+S Skjolgborg. skriver:

Jeg var jo 1,5 time hos lægen i fredags da jobcenter skulle have en helbredsattest.

jeg fik kopi med hjem her er den så og skulle være helt færdig med flere undersøgelse i dit og dat nu.Eller det mener min læge efter 16 år og 5 helbredsattester mange steder i dit og dat og nu her afslutte 4 arbejdersprøvningen i feb i år.

Så nu håber jeg snart jobcenter vågne op her i faxekommune nu( ind køge eller slagelse) og jeg fået et flexjob som jeg har ønskede mig siden 2002 og igen i 2005

Det er rart  det endelig er overstået vider lægen her og hun ikke mener jeg skal ud i mere af dit og dat af kommunen og af hende/lægen.

Læse hvad jeg har sat ind.

Mvh

Henriette som håber på et flexjob snart og ud af kontanthjælpen 

Det lyder som en hård omgang og en kommune der ikke lytter

for at det hele går i orden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.