Hvor meget får studerende i barselsdagpenge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

391 visninger
4 svar
0 synes godt om
21. maj 2013

Anonym trådstarter

Hej

Vidste ikke hvor jeg skulle stille det her spørgsmål, så skriver det her

Kan bare ikke finde ud af det med hvor mange penge man får udbetalt da man er på barsel. Jeg er studerende og det er min kæreste også og ingen har arbejde ved siden af.

Og jeg har ikke tænkt mig at studere mens jeg er på barsel, men kommer nok til at starte igen på studiet da vores barn er omkring 10 måneder.

Håber der er nogen der kan hjælpe

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2013

esioul

Hej

Vidste ikke hvor jeg skulle stille det her spørgsmål, så skriver det her

Kan bare ikke finde ud af det med hvor mange penge man får udbetalt da man er på barsel. Jeg er studerende og det er min kæreste også og ingen har arbejde ved siden af.

Og jeg har ikke tænkt mig at studere mens jeg er på barsel, men kommer nok til at starte igen på studiet da vores barn er omkring 10 måneder.

Håber der er nogen der kan hjælpe

På forhånd tak

Er din udd på su??

Anmeld

21. maj 2013

Anonym trådstarter

Ja SU

Anmeld

21. maj 2013

esioul

Anonym skriver:

Ja SU

Så får du 12 klip. Dvs du kan få alm su takst udbetalt i 12 mdr. Eller holde kortere barsel og bruge dobbeltklip nogle af månederne.   er næsten sikker på det er det jeg har læst mig frem til

Anmeld

21. maj 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Så får du 12 klip. Dvs du kan få alm su takst udbetalt i 12 mdr. Eller holde kortere barsel og bruge dobbeltklip nogle af månederne.   er næsten sikker på det er det jeg har læst mig frem til

Ok troede også det var noget i den stil

Men så læste jeg noget som fik mig til at tro at der var noget med at de 12 ekstra klip kun var om man gik på studiet alligevel efter man havde født. 

Hmm.. lidt forvirret over det hele.

Men vil det altså sige at man kan godt være på barsel i 12 måneder, selv om jeg så noget med at der er under 12 måneder man har ret til barsel?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.