igang sættelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

950 visninger
11 svar
0 synes godt om
21. maj 2013

sof2013

til jer som har prøvet og blive sat igang.

har i prøvet at i får de snyde veer som de kalder det, jeg blev sat igang i torsdags og har haft veer og veer og veer men der sker bare intet. jeg skal nu holde pause til torsdag hvor de så vil prøve igen med 2 piller dagligt i 3 dage.
kan bare ikk forstå der slet ik sker noget som helst.
er 38+0 idag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2013

Juliekp

har i prøvet at i får de snyde veer som de kalder det, jeg blev sat igang i torsdags og har haft veer og veer og veer men der sker bare intet. jeg skal nu holde pause til torsdag hvor de så vil prøve igen med 2 piller dagligt i 3 dage.
er 38+0 idag

Nej jeg har "desværre" ikke prøvet det, da jeg fik veer ret hurtigt (blev sat igang 38+3).

Vil bare sige held og lykke med det hele og jeg håber virkelig der snart sker noget 

Anmeld

21. maj 2013

sof2013

Juliekp skriver:

Nej jeg har "desværre" ikke prøvet det, da jeg fik veer ret hurtigt (blev sat igang 38+3).

Vil bare sige held og lykke med det hele og jeg håber virkelig der snart sker noget 

tak skal du ha.
ja det håber jeg os

Anmeld

22. maj 2013

Lene Unik

Har desværre heller ingen erfaring omkring igangsættelse (fik kejsersnit), men håber der snart kommer til at ske noget.

Anmeld

22. maj 2013

sof2013

Lene Unik skriver:

Har desværre heller ingen erfaring omkring igangsættelse (fik kejsersnit), men håber der snart kommer til at ske noget.

okay men håber når jeg kommer der op igen imorgen at de kan ta vandet i stede for de skide piller.. fik jo vestorm så det var ikk særlig sjovt mere der..

Anmeld

22. maj 2013

sof2013

Juliekp skriver:

Juliekp : var din krop moden

Anmeld

22. maj 2013

Hullabullabulla

sof2013 skriver:

er 38+0 idag

Fik en stikpille 18:45 og fik lidt mens murren og småveer, men re rigtige veer startede først da vandet gik 11 timer efter.. Var 36+5..

For at der snart sker noget

Anmeld

22. maj 2013

sof2013

Britt88 skriver:

Fik en stikpille 18:45 og fik lidt mens murren og småveer, men re rigtige veer startede først da vandet gik 11 timer efter.. Var 36+5..

For at der snart sker noget

okay.
ja håber der sker et eller andet imorgen

Anmeld

22. maj 2013

Miss Church

sof2013 skriver:

er 38+0 idag

Øv hvor træls! Jeg fik også små veer, som gik i sig selv igen. Efter at have fået tabletter i 2 dage, kunne de heldigvis tage vandet. 

for at de også kan det ved dig!

Anmeld

22. maj 2013

sof2013

Miss Church skriver:

Øv hvor træls! Jeg fik også små veer, som gik i sig selv igen. Efter at have fået tabletter i 2 dage, kunne de heldigvis tage vandet. 

for at de også kan det ved dig!

håber jeg de har givet mig piller fra torsdag til søndag godt nok med en dags pause

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.