Sødeste mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2013

AnonymMor

FrkRaarup skriver:

Hej Piger, 

Her i min by kører der pt en konkurence om byens sødeste mor.. I den forbindelse har jeg norminet min mor, og hun er 'gået videre'.. 

Det vil betyde super meget, hvis I vil stemme på min mor, og hjælpe hende med at vinde.. 

Hun er super rørt over hele det her og fortejer virkelig at vinde.. Hun går gennem ild og van for os-... 

http://dinby.dk/kolding-ugeavis/afstemning-nu-skal-koldings-soedeste-mor-kaares - Stem på 'Majbritt Raarup' 

Af hjertet, TAK 

En stemme er givet herfra til din mor 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2013

FrkRaarup

Mumto3 skriver:

Så har jeg også stemt.

jeg opper lige tråden :-)

Tak 

Ja, det gør det Tror de dem der har tænkt sig at stemme har gjort det.. Det er fint, hun fortjener virkelig at vinde 

Anmeld

23. maj 2013

FrkRaarup

Mumto3 skriver:

Så har jeg også stemt.

jeg opper lige tråden :-)

TAAAARK, for begge dele

Anmeld

23. maj 2013

FrkRaarup

o1Mutte skriver:

Så har jeg stemt på din mor -Hun lyder som et fantastisk menneske, og en stor støtte for jer

Tak og tak 

Jaah, hun er guld værd 

Anmeld

23. maj 2013

FrkRaarup

Rinepigen skriver:

En stemme er givet herfra til din mor 

Tak 

Anmeld

23. maj 2013

Fenja09

FrkRaarup skriver:

Hej Piger, 

Her i min by kører der pt en konkurence om byens sødeste mor.. I den forbindelse har jeg norminet min mor, og hun er 'gået videre'.. 

Det vil betyde super meget, hvis I vil stemme på min mor, og hjælpe hende med at vinde.. 

Hun er super rørt over hele det her og fortejer virkelig at vinde.. Hun går gennem ild og van for os-... 

http://dinby.dk/kolding-ugeavis/afstemning-nu-skal-koldings-soedeste-mor-kaares - Stem på 'Majbritt Raarup' 

Af hjertet, TAK 

Har selvfølgelig stemt på din mor - hun lyder som om hun er et fantastisk menneske og en god støtte for jer! Håber hun vinder

/Fenja

Anmeld

23. maj 2013

FrkRaarup

Fenja09 skriver:

Har selvfølgelig stemt på din mor - hun lyder som om hun er et fantastisk menneske og en god støtte for jer! Håber hun vinder

/Fenja

Mange mange tak 

Ja, hun er fantastisk i alt det her 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.