Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
FrkRaarup skriver: Hej Piger, Her i min by kører der pt en konkurence om byens sødeste mor.. I den forbindelse har jeg norminet min mor, og hun er 'gået videre'.. Det vil betyde super meget, hvis I vil stemme på min mor, og hjælpe hende med at vinde.. Hun er super rørt over hele det her og fortejer virkelig at vinde.. Hun går gennem ild og van for os-... http://dinby.dk/kolding-ugeavis/afstemning-nu-skal-koldings-soedeste-mor-kaares - Stem på 'Majbritt Raarup' Af hjertet, TAK
Hej Piger,
Her i min by kører der pt en konkurence om byens sødeste mor.. I den forbindelse har jeg norminet min mor, og hun er 'gået videre'..
Det vil betyde super meget, hvis I vil stemme på min mor, og hjælpe hende med at vinde..
Hun er super rørt over hele det her og fortejer virkelig at vinde.. Hun går gennem ild og van for os-...
http://dinby.dk/kolding-ugeavis/afstemning-nu-skal-koldings-soedeste-mor-kaares - Stem på 'Majbritt Raarup'
Af hjertet, TAK
En stemme er givet herfra til din mor
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mumto3 skriver: Så har jeg også stemt. jeg opper lige tråden :-)
Så har jeg også stemt.
jeg opper lige tråden :-)
Tak
Ja, det gør det Tror de dem der har tænkt sig at stemme har gjort det.. Det er fint, hun fortjener virkelig at vinde
TAAAARK, for begge dele
o1Mutte skriver: Så har jeg stemt på din mor -Hun lyder som et fantastisk menneske, og en stor støtte for jer
Så har jeg stemt på din mor -Hun lyder som et fantastisk menneske, og en stor støtte for jer
Tak og tak
Jaah, hun er guld værd
Rinepigen skriver: En stemme er givet herfra til din mor
Har selvfølgelig stemt på din mor - hun lyder som om hun er et fantastisk menneske og en god støtte for jer! Håber hun vinder
/Fenja
Fenja09 skriver: Har selvfølgelig stemt på din mor - hun lyder som om hun er et fantastisk menneske og en god støtte for jer! Håber hun vinder /Fenja
Mange mange tak
Ja, hun er fantastisk i alt det her
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128