min baby pludre ikke mere men brummer/knurre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.704 visninger
3 svar
2 synes godt om
21. maj 2013

HeidiKorsgaard

Jeg har en søn på 5 måneder. Han var begyndt at pludre og også at pludre direkte med os men intens kigge i øjnene. Han har altid været meget god til øjen kontakt og er det stadig.

men nu er han begyndt at knurre/brumme istedet for at pludre, han siger KUN brumme lyde. det er en meget negativ lyd men han gør det også når han "taler" med os og er glad. Jeg er ved at få spat af den knurre lyd, det lyder mega negativt, jeg savner de søde pludre lyde. Er der nogle er jer andre der har prøvet det ? måske er det bare en fase fordi han lige har fundet ud af at han kan sige det eller ? Det har varet ca. 14 dage nu.

Før det Kunne han brokke sig højlydt, uden der egentlig var noget galt.

Han er en meget stille dreng, han er meget opmærksom, og ikke lige sådan en der smiler til folk, han skal lige lære folk at kende..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2013

Juliekp

blomsterbarn skriver:

Jeg har en søn på 5 måneder. Han var begyndt at pludre og også at pludre direkte med os men intens kigge i øjnene. Han har altid været meget god til øjen kontakt og er det stadig.

men nu er han begyndt at knurre/brumme istedet for at pludre, han siger KUN brumme lyde. det er en meget negativ lyd men han gør det også når han "taler" med os og er glad. Jeg er ved at få spat af den knurre lyd, det lyder mega negativt, jeg savner de søde pludre lyde. Er der nogle er jer andre der har prøvet det ? måske er det bare en fase fordi han lige har fundet ud af at han kan sige det eller ? Det har varet ca. 14 dage nu.

Før det Kunne han brokke sig højlydt, uden der egentlig var noget galt.

Han er en meget stille dreng, han er meget opmærksom, og ikke lige sådan en der smiler til folk, han skal lige lære folk at kende..

Jeg har en datter på lidt over 4 måneder og hun brummer/knurre også helt vildt! Men ikke på den negative måde, langt fra. Nogle dage mere end andre. Hun er dog ikke den stille type og hun elsker at smile til alt og alle. 

Min datter skriger/griner MEGET højt lige pt... Og jeg tror bare det er en fase, fordi de lige har opdaget at de kan lave de lyde. 

Håber det gav mening

Anmeld

21. maj 2013

HeidiKorsgaard

ihh hvor søbt med de begejstret lyde fra din datter, min søn har fra helt lille været den spekulative type.. Han skal undersøge alt MEGET længe, han var også ret sen med sit første smil omkring 2½ måned, men han smuiler og griner hver dag, men man skal altså lave noget MEGET sjovt, for at det kommer. Han er født en måned for tidligt, så sundhedsplejesken mener at han ikke har det filter hvor han sortere indtryk, han har meget brug for at føle sig tryg.

men det lyder i hvert fald godt  at din datter også brummer/knurre. Så er det nok meget normalt, min søn er nok bare meget optaget af  at lave den lyd.. Han kigger også stadig på sine hænder hver dag , og det har han så gjort den sidste måned

Anmeld

21. maj 2013

Skouboe

Sandsynligvis har han bare fundet ud af at det er en sjov lyd.. bare vent til "skære tænder" fasen, hvor det er noget at det mest morsomme i hele verden.

Han bliver nok træt af den på et tidspunkt, men se de som et led i hans udvikling. Af andre irriterende lyde mine unger har lavet i tidens løb er var den mest irriterende nok da de fandt ud af at de kunne sige lyde når de trak luften ind også. Jeg fik et chok de første par gange fordi jeg troede de var ved at blive kvalt, og så lå ungen bare og grinede...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.