Har smerter og brunt udflåd 11+0.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

525 visninger
3 svar
0 synes godt om
21. maj 2013

Maria-s

Øv altså. Er bare skide nervøs for om der er noget galt med spiren....  Jeg arbejdede lidt for hårdt i lørdags med noget brænde og har siden da været øm i maven. Derudover har jeg siden søndag haft brunt udflåd. Ikke konstant, men synes det tager lidt til?.... Jeg føler menssmerter, men prøver at tænke positivt, at det bare er ligamentsmerter. Men ihh altså!

synes der er ALT for lang tid til næste fredag, den 31.05 klokken 09 hvor jeg har tid til NF.

Manden siger jeg også blødte lidt gammelt blod første gang jeg var gravid, men husker bare ikke det stod på i flere dage... 

Nå sorry, ville jo egentlig ikke noget..... Er bare skide bange......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2013

ønskebørn74

Maria-s skriver:

Øv altså. Er bare skide nervøs for om der er noget galt med spiren....  Jeg arbejdede lidt for hårdt i lørdags med noget brænde og har siden da været øm i maven. Derudover har jeg siden søndag haft brunt udflåd. Ikke konstant, men synes det tager lidt til?.... Jeg føler menssmerter, men prøver at tænke positivt, at det bare er ligamentsmerter. Men ihh altså!

synes der er ALT for lang tid til næste fredag, den 31.05 klokken 09 hvor jeg har tid til NF.

Manden siger jeg også blødte lidt gammelt blod første gang jeg var gravid, men husker bare ikke det stod på i flere dage... 

Køb dig en privat scanning.. Det giver ro.. 

Anmeld

22. maj 2013

ønskebørn74

Maria-s skriver:

Skriv en Update.. Tænker på dig og krydser fingre og tæer.. 

Anmeld

23. maj 2013

Maria-s

ønskebarn74 skriver:

Skriv en Update.. Tænker på dig og krydser fingre og tæer.. 

Tak skal du ha jeg har taget en hel dag på sofaen og lavet nul og nix. Det synes jeg har hjulpet. Jeg har ikke så ondt/spændinger og også mindre brunt udflåd. Der er stadig lidt, men jeg synes det er beroligende at det er gammelt blod og ikke friskt. 

Jeg tror hvis det forbliver sådan, at jeg så venter til den planlagte skannig.

men jo jeg er nervøs. Men jeg ved også at der ligger mange ting bag den nervøsitet. følelser og tanker som påvirker mig. Så jeg prøver at skralde det lag af og så PRØVER jeg at forholde mig lidt mere objektivt til det (selvom det er svært )

men tak fordi du tænker på mig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.