Altså de hormoner... (Billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

783 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. juli 2009

Dictes mor

Prøv lige at se her, det er vildt, hvad de hormoner kan gøre. Jeg har altid haft den fladeste mave, men det er da helt slut nu, jeg ser vist lidt gravid ud... Det er egentlig ret træls, for jeg har jo svært ved at passe mit tøj med sådan en mave. Der har bare at være noget, når jeg skal gå rundt og se sådan ud!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2009

oo

åååh jeg har den samme mave! alle der kommer forbi spør hvornår Søren skal være far og det er bare så mega træls! men forhåbentlig ligger der en lille haletudse og graver sig ned i din livmodersæk as we ...errrr... speak...write?, og så er maven jo mere end velkommen. men ja, jeg er jo helt glad over at se andres tomme graviditetsmaver, for jeg er temmelig træt af min for tiden

Anmeld

5. juli 2009

Vinker

Wauw dét er godt nok vildt  Hvis man ikke vidste bedre skulle man virkelig tro at du var gravid og endda ret langt henne....

Åååh altså jeg håber bare så inderligt at det ER fordi du ER gravid!!!

Hvor lang tid er der til I skal til tjek?

Btw: Det klær dig ellers med sådan en mave, men du er jo i det hele taget også en smuk pige

Kram og tanker herfra

Anmeld

5. juli 2009

Vinker

Tjuhl skriver:

åååh jeg har den samme mave! alle der kommer forbi spør hvornår Søren skal være far og det er bare så mega træls! men forhåbentlig ligger der en lille haletudse og graver sig ned i din livmodersæk as we ...errrr... speak...write?, og så er maven jo mere end velkommen. men ja, jeg er jo helt glad over at se andres tomme graviditetsmaver, for jeg er temmelig træt af min for tiden

Må være utroligt hårdt hvis folk begynder at komme med kommentarer til maven - Åh det må være så man er ved at tude

Anmeld

5. juli 2009

oo

ja, det kan godt gi klumper i halsen en gang imellem, når folk spør om man er gravid. jeg blir altid helt underlig i hovedet og roder mig ud i forklaringer om, at nej nej, det kan vi ikke finde ud af, vi er i behandling, bla bla bla...selvom det jo overhovedet ikke rager folk. nogle gange tænker man også hvor folks pli er henne, at spørge om den slags fordi man er lidt rund, men på den anden side, så SIDDER hormonmaven ret meget som en graviditetsmave, som I kan se på Camillas billede, så det kan virkelig være svært at se forskel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.