Glukosebelsatning overstået

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

438 visninger
3 svar
0 synes godt om
21. maj 2013

Lund18

Puuuuha så fik jeg lavet glukosebelastning i dag..  

Sukkervandet røg hurtigt ned uden problemer, også skulle der ellers ventes i 2 timer. Men efter en lille halv time kan jeg lige love for det blev ubehageligt.

Hjertebanken og enorm svedetur og uro i kroppen. Kunne ikke koncentrere mig om andet end at sidde så stille som muligt. De sidste tre kvarter gik dog fint, og fik læst lidt så tiden gik lidt hurtigere 

Og heldigvis var tallet som det skulle være, så en ubehagelig start på dagen men det gode resultat gjorde jo dagen god 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2013

Pinkrose

Lund18 skriver:

Puuuuha så fik jeg lavet glukosebelastning i dag..  

Sukkervandet røg hurtigt ned uden problemer, også skulle der ellers ventes i 2 timer. Men efter en lille halv time kan jeg lige love for det blev ubehageligt.

Hjertebanken og enorm svedetur og uro i kroppen. Kunne ikke koncentrere mig om andet end at sidde så stille som muligt. De sidste tre kvarter gik dog fint, og fik læst lidt så tiden gik lidt hurtigere 

Og heldigvis var tallet som det skulle være, så en ubehagelig start på dagen men det gode resultat gjorde jo dagen god 

Uh hvor kan jeg huske det, var desværre i den situtation at jeg led super meget af kvalme og opkast, så at få det sukker stads ned og ikke måtte spise noget og så holde det nede, det var en kamp !

Men ih hvor man glad når det overstået

Anmeld

21. maj 2013

LinLin

Jeg fik det ikke selv skidt heldigvis, men d var en der kastede op så hun måtte komme igen en anden dag

Anmeld

21. maj 2013

Nessie

Det er bare ikke særlig rart at skulle have ned på tom mave.
jeg blev også dårlig, og sad bare og forsøgte at koncentrere mig om min bog, men puha, sikke en dag 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.