Gode råd til dårlig smag i munden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.353 visninger
4 svar
0 synes godt om
21. maj 2013

lau85

Hej

Er der nogle som har gode råd mod dårlig smag i munden?

Synes jeg døjer en del med dårlig smag i munden, og blev rimelig hurtigt træt af tyggegummi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2013

Mami_Ravn

lau85 skriver:

Hej

Er der nogle som har gode råd mod dårlig smag i munden?

Synes jeg døjer en del med dårlig smag i munden, og blev rimelig hurtigt træt af tyggegummi

Det kunne desværre godt tyde på paradentose. jeg har lidt af det før graviditeten og det har desværre taget til under graviditeten..hvilket er helt normalt. Der er sågar noget der hedder graviditetsparadentose, så smut forbi tandlægen og se hvad de siger. For du må ENDELIG ikke lade det udvikle sig. tro mig !

Anmeld

21. maj 2013

lau85

Mami_Ravn skriver:

Det kunne desværre godt tyde på paradentose. jeg har lidt af det før graviditeten og det har desværre taget til under graviditeten..hvilket er helt normalt. Der er sågar noget der hedder graviditetsparadentose, så smut forbi tandlægen og se hvad de siger. For du må ENDELIG ikke lade det udvikle sig. tro mig !

Okay, lyder ikke særlig rart, hvis man skal forbi tandlægen, men må heller få ringet i morgen. Tak for rådet

Anmeld

22. maj 2013

Mami_Ravn

lau85 skriver:

Okay, lyder ikke særlig rart, hvis man skal forbi tandlægen, men må heller få ringet i morgen. Tak for rådet

No problem! Håber ikke det er du har

Anmeld

22. maj 2013

Kløver

Bille også råde til et tandlægebesøg, og så ekstra tandbørstning og mundskyld

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.