2. lægebesøg overstået

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

489 visninger
9 svar
10 synes godt om
21. maj 2013

Nessie

I dag var jeg til 2. lægebesøg, og der var ikke noget at komme efter. Alt ser fint ud, og jeg har taget et par kg. på, så det er også rigtig godt 

Jeg var ikke klar over at hun ville lytte til babyens hjerte, så det var en dejlig overraskelse. Det var lidt svært at finde, fordi min moderkage ligger foran, men hun fandt det, og vi hørte den lille kutter tøffe derudaf 

Og så blev den lille åbenbart sur, for doppleren fik et ordentligt spark, men det må da også være irriterende at blive vækket ved at blive prikket til 

I næste uge står den på JM besøg, og jeg aner heller ikke hvad der skal ske der, så det skal nok blive spændende 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2013

BigHope13

Nessie skriver:

HvoI dag var jeg til 2. lægebesøg, og der var ikke noget at komme efter. Alt ser fint ud, og jeg har taget et par kg. på, så det er også rigtig godt 

Jeg var ikke klar over at hun ville lytte til babyens hjerte, så det var en dejlig overraskelse. Det var lidt svært at finde, fordi min moderkage ligger foran, men hun fandt det, og vi hørte den lille kutter tøffe derudaf 

Og så blev den lille åbenbart sur, for doppleren fik et ordentligt spark, men det må da også være irriterende at blive vækket ved at blive prikket til 

I næste uge står den på JM besøg, og jeg aner heller ikke hvad der skal ske der, så det skal nok blive spændende 

Hvor lyder det bare dejligt så går alt jo som det skal
skønt skøn skønt. bliver spændende med jordemoder besøg og hvad der skal ske der

Anmeld

21. maj 2013

Nessie

BigHope13 skriver:

Hvor lyder det bare dejligt så går alt jo som det skal
skønt skøn skønt. bliver spændende med jordemoder besøg og hvad der skal ske der

Ja, det er nu dejligt at få at vide at alt er som det skal være 

Jeg er helt blank på dét JM besøg, kan let ikke huske det fra Daniel, men mon ikke hun skal måle og veje og skønne babys vægt 

Anmeld

21. maj 2013

BigHope13

Nessie skriver:

Ja, det er nu dejligt at få at vide at alt er som det skal være 

Jeg er helt blank på dét JM besøg, kan let ikke huske det fra Daniel, men mon ikke hun skal måle og veje og skønne babys vægt 

Jo det tænker jeg også har aldrig prøvet det men synes det det jeg høre er mest normale rutine tjek. synes alt som handler om graviditeten er så hyggeligt at komme afsted til ( siger nok ikke det samme når jeg om 2 uger skal have lavet glukosebelastning)

Anmeld

21. maj 2013

Putomanen

Dejligt at scanningen gik præcist som den skulle, og at i kunne høre den lille og at der var aktivitet
Det bliver spændende til jm besøg

Anmeld

21. maj 2013

Nessie

BigHope13 skriver:

Jo det tænker jeg også har aldrig prøvet det men synes det det jeg høre er mest normale rutine tjek. synes alt som handler om graviditeten er så hyggeligt at komme afsted til ( siger nok ikke det samme når jeg om 2 uger skal have lavet glukosebelastning)

He he, nej, glukosebelastningen er ikke det mest spændende man bliver udsat for, men det er da heldigvis overstået i løbet af nogle timer 

Anmeld

21. maj 2013

Babydrøm

Nessie skriver:

I dag var jeg til 2. lægebesøg, og der var ikke noget at komme efter. Alt ser fint ud, og jeg har taget et par kg. på, så det er også rigtig godt 

Hvor dejligt

Anmeld

21. maj 2013

Nessie

Putomanen skriver:

Dejligt at scanningen gik præcist som den skulle, og at i kunne høre den lille og at der var aktivitet
Det bliver spændende til jm besøg

Det var bare alm. lægetjek, men blodtryk, urin osv. var helt som det skulle være, og både lægen og jeg var yderst tilfredse med den lille vægtforøgelse 

Det bliver lidt hyggeligt til JM, jeg går ud fra at hun giver et skøn på babyens størrelse 

Anmeld

21. maj 2013

Putomanen

Nessie skriver:

Det var bare alm. lægetjek, men blodtryk, urin osv. var helt som det skulle være, og både lægen og jeg var yderst tilfredse med den lille vægtforøgelse 

Det bliver lidt hyggeligt til JM, jeg går ud fra at hun giver et skøn på babyens størrelse 

Scanner man ikke for at kunne høre hjertelyd? Så blev jeg da det klogere
Men det er dejligt at alle prøverne var fine og så bliver det da spændende at se, hvad jm skønner babyen til

Anmeld

21. maj 2013

Nessie

Putomanen skriver:

Scanner man ikke for at kunne høre hjertelyd? Så blev jeg da det klogere
Men det er dejligt at alle prøverne var fine og så bliver det da spændende at se, hvad jm skønner babyen til

Tjah, det kan da egentlig godt være at det er en slags skanner, men der er ikke billede på. 
Bare sådan en "pind" som lægen sætter på maven, og leder efter hjertelyden med 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.