Privat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2013

nielsen80

LilleChelle skriver:

Jeg har det også svært ved gæstedagpleje.

- Hende jeg talte med igår, som vi skal ud og besøge idag. Fortalte hun kun havde haft 1 sygedag på de 4 år hun havde været privat dagplejer. 

Ja ofte har de private DPer færre sygedage end de kommunale, så har man det svært med gæstedagpleje, er det klart en faktor, man bør have med i sine overvejelser.

Jeg tror dog, det vigtigste er en god mavefornemmelse. Men det er så svært, for man ville jo helst bare selv passe! Og man kan finde fejl ved alle, hvis man virkelig søger(og indrømmet det gør jeg nok lidt).

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2013

LilleChelle

nielsen80 skriver:

Ja ofte har de private DPer færre sygedage end de kommunale, så har man det svært med gæstedagpleje, er det klart en faktor, man bør have med i sine overvejelser.

Jeg tror dog, det vigtigste er en god mavefornemmelse. Men det er så svært, for man ville jo helst bare selv passe! Og man kan finde fejl ved alle, hvis man virkelig søger(og indrømmet det gør jeg nok lidt).

Ja okay. 
Havde du et godt førstehåndsindtryk af dagplejeren? 

Og havde du været ude og snakke med kommunal også? 

Anmeld

22. maj 2013

nielsen80

LilleChelle skriver:

Ja okay. 
Havde du et godt førstehåndsindtryk af dagplejeren? 

Og havde du været ude og snakke med kommunal også? 

Havde en rigtig god mavefornemmelse - og har det stadig, håber det holder stik. Har ikke snakket med de kommunale som sådan, men bor i en lille provins, så kender til de fleste i området Og de fleste her er helt udemærket, så for os var det, at vi kunne undgå gæstedagpleje, som gjorde udslaget.

Men det er virkelig svært, for man vil så gerne, man finder det bedste sted overhovedet.

Anmeld

22. maj 2013

LilleChelle

nielsen80 skriver:

Havde en rigtig god mavefornemmelse - og har det stadig, håber det holder stik. Har ikke snakket med de kommunale som sådan, men bor i en lille provins, så kender til de fleste i området Og de fleste her er helt udemærket, så for os var det, at vi kunne undgå gæstedagpleje, som gjorde udslaget.

Men det er virkelig svært, for man vil så gerne, man finder det bedste sted overhovedet.

Ja - nemlig. 

Prisen spillede ikke en rolle hos jer? 

Anmeld

22. maj 2013

nielsen80

LilleChelle skriver:

Ja - nemlig. 

Prisen spillede ikke en rolle hos jer? 

Overhovedet ikke!

Faktisk er den private vi har valgt lidt billigere, men havde hun været dyrere, havde vi også valgt hende.

Anmeld

22. maj 2013

VIPpigen

LilleChelle skriver:

Øv, hvor lyder det bare til at have været en forfærdelig oplevelse  
Havde i fået et godt førstehåndsindtryk af hende? 

Det var rigtig øv...

vi havde fået et rigtig godt indtryk af hende, og den første måned var der intet, men så begyndte problemerne bare... Det var alt. Det tog mig over 30 min at aflevere hvis jeg skulle være sikker på ikke at have en grædende datter hver dag... Og 2 min at hente, så hurtigt var hun ude af døren... Nu er det heldigvis omvendt, det tager 2 min at aflevere, og hun har bestemt ikke tid til at komme med hjem igen.

jeg er sikker på der findes gode private dp'er også. Vi var bare uheldige, og hun svingede ikke med Lilje

Anmeld

22. maj 2013

LilleChelle

VIPpigen skriver:

Det var rigtig øv...

vi havde fået et rigtig godt indtryk af hende, og den første måned var der intet, men så begyndte problemerne bare... Det var alt. Det tog mig over 30 min at aflevere hvis jeg skulle være sikker på ikke at have en grædende datter hver dag... Og 2 min at hente, så hurtigt var hun ude af døren... Nu er det heldigvis omvendt, det tager 2 min at aflevere, og hun har bestemt ikke tid til at komme med hjem igen.

jeg er sikker på der findes gode private dp'er også. Vi var bare uheldige, og hun svingede ikke med Lilje

Øv for en dårlig oplevelse. 

Anmeld

22. maj 2013

LilleChelle

nielsen80 skriver:

Overhovedet ikke!

Faktisk er den private vi har valgt lidt billigere, men havde hun været dyrere, havde vi også valgt hende.

Dejligt  

Anmeld

23. maj 2013

Noahmor

LilleChelle skriver:

Fortæl om dine oplevelser med privat dagpleje .. 

Vi har privat dagpleje i Odense og er så glade for det. 

Vi har valgt en privat udfra at vi altid ved, hvor vi skal aflevere Noah.

Vi har valgt en dagpleje, hvor der er plads til 9 børn. Det er to søstre der har dem sammen med deres niece. Dvs at de er to på arbejde af gangen og så dækker de hinanden ved sygdom.

Det eneste minus er at vores dagpleje lukker kl. 15.30 hver dag og det er lidt tidligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.