ny

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

648 visninger
9 svar
0 synes godt om
3. juli 2009

anette4

hej jeg er gravid i uge 13 og har medt mig til for at finde nogle at skrive med om graviditet og andet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
anette4 skriver:

hej jeg er gravid i uge 13 og har medt mig til for at finde nogle at skrive med om graviditet og andet.

jamen velkommen til! Der er ikke så meget gang i den herinde, som der er ude i debatten, men vi prøver!
knus Caroline 6+3

Anmeld

3. juli 2009

anette4

hej dejligt at der er nogen der skriver, syntes det er dejligt at lære nogle nye mennesker at kende og er flyttet til holstebro for 1 ½  men kender stadigvæk ikke så mange i området så måske det kunne udvikle sig til at man kan mødes engang

Anmeld

4. juli 2009

3rollinger

Ja, velkommen til og tillykke med graviditeten.

I den anden moedregruppe jeg er i, august 2006, har de lige holdt en moede. Jeg var dog ikke med, men mest fordi jeg bor i Spanien . Saa det er da klart en mulighed senere hen.

Anmeld

4. juli 2009

anette4

hej trine tak og i lige måde,

Anmeld

5. juli 2009

SanneL

Hejsa, jeg melder mig også lige under fanerne her!
Meldte mig egentligt først ind under mødregruppen 4. kvartal 2009 da min termin var 31-12-2009, men den er nu siden blevet flyttet til 03-01-2010

Anmeld

5. juli 2009

3rollinger

SanneL skriver:

Hejsa, jeg melder mig også lige under fanerne her!
Meldte mig egentligt først ind under mødregruppen 4. kvartal 2009 da min termin var 31-12-2009, men den er nu siden blevet flyttet til 03-01-2010

Du skal vaere meget velkommen .

Det er jo svaert med det termins-noget, for selvom du nu er sat til den 3 januar, er der jo ingen der ved om baby ikke alligevel kommer den 31 december . Det bestemmer kun han/hun.

Jeg er ogsaa lige paa vippen, har termin den 1. januar og da de er nummer 3, er der en god mulighed for at den maaske kommer lidt foer tid.

Knus
Trine

Anmeld

5. juli 2009

SanneL

Trina skriver:

Du skal vaere meget velkommen .

Det er jo svaert med det termins-noget, for selvom du nu er sat til den 3 januar, er der jo ingen der ved om baby ikke alligevel kommer den 31 december . Det bestemmer kun han/hun.

Jeg er ogsaa lige paa vippen, har termin den 1. januar og da de er nummer 3, er der en god mulighed for at den maaske kommer lidt foer tid.

Knus
Trine

Hej Trine

Tusind tak for det

Og tillykke med den 3. graviditet

Anmeld

5. juli 2009

Nemesis

Hejsa og velkommen :-)

Der er mere gang i debatterne, men mon ikke der sker mere herinde efterhånden som tiden skrider frem.

Lige nu er det jo også sommerferietid :-)

Jeg selv venter 3 barn og er et eller andet sted fra 10+3 til 11+5..alt efter hvad vi skal tage efter. Så jeg har termin engang i januar,
Ved dog jeg skal have plk..og jeg har de 2 foregående gange født for tidligt, så nu bliver det jo spændende at se hvor langt jeg kommer denne gang.

Men igen velkomme til - alle nye :-)

Sisse

Anmeld

5. juli 2009

anette4

jeg var også først sat til d 31-12-09 men det blev rykket til d 7-01-10 til skanningen der for øvrigt gik godt, det er mit 4 barn så måske kommer det lidt før men håber det bliver alle andre dage end den 24 dec.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.