pris på bryllup?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2013

Malene84

Vi brugte ca. 95.000 kr og jeg planlagde det i 1,5år   Ville ikke have undværet noget af det! Det var den næstbedste dag i mit liv  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2013

AnneBJ

Vi bliver ca. 75 til reception og 50 om aftenen, vi har et budget på 60.000. Indtil videre holder det ganske fornuftigt, vi skal giftes d. 24. august i år.

Anmeld

23. maj 2013

Lund18

camsko88 skriver:

vi brugte 15.000-18.000 på kombineret bryllup og barnedåb

Hvor mange var i og hvor blev det holdt

Anmeld

23. maj 2013

CarinaSB

Anonym skriver:

Mig og min kæreste vil rigtig gerne giftes men vi har ikke vildt travlt vi snakkede om at blive gift om et år eller to. Men har ikke rigtig nogen fornemmelse på hvad det koster :-) min kærestes kusine blev gift sidste år og de gav ca 60.000 kr. Vi ville blive omkring 50 mennesker :-) kom gerne med nogen gode bud på priser da vi gerne vil nå at spare rigeligt op inden man inviterer

vi blev gift for 1 mdr siden. og vi brugte 50.000 kr .. Vi var 38 mennesker. Vi lejede et forsamlingshus og det kostede 2200 kr. Og maden fik vi ude fra. Men vi kunne sikkert have gjort det billiger .. men man vil jo gerne have en god fest .. :)

Anmeld

23. maj 2013

aarhusmor

Inkl. alt, brugte vi 1000 pr. person. Vi spiste på et sted ved havnen i Århus.

Herudover bryllupsrejsen

Anmeld

23. maj 2013

NinaNymannMadsen

vi skal giftes til oktober.
og regner med at holde budgettet på 17000.

kjolen er lejet da jeg aldrig ville få råd til at købe den og den har kostet mig 4000 hvor af de 2000 indgik i budgettet da min farmor valgte at betale den anden halvdel.

mine forældre betaler drikke vare.

blomster får jeg billigt da min onkel et blomsterbinder
fotograf har jeg da jeg har en veninde der er skide god.

maden får vi ude fra og det bliver til omkring 8000

lokalet er til 1000

vi skulle efter planen blive 60 mennesker.

Anmeld

23. maj 2013

FamilenStorm

Her brugte vi et sted mellem 60-65.000kr mener jeg, og der var med alt også ringene...

Men kig evt omkring på nettet hvad tingene koster, og find evt ud af om noget kan gøres billigere...

Her brugte vi:

Indbydelser 1000kr

Ringe: 7000 kr

Tøj (inkl sko): 13.000 kr

Buket og brystblomst 1200kr

Hår og make up (fik vi i gave af en i familien som har egen salon)

Negle: 400kr

Pynt: 1000kr

Mad, drikkelse, leje af forsamlingshus (60 gæster): 34.000kr

Musik til fest: ca. 2500kr (kan ikke helt huske det)

Overnatning på hotel: 1000kr

Fotograf 2500kr

Transport fra kirke til fest ( Fik vi i gave, af dem der kørte)

Det var lige det jeg kunne komme i tanke om

Anmeld

23. maj 2013

Christina74

10-04-10 blev vi gift.

Det løb op i 40-50.000,- incl alt for 34 personer undtagen bryllupsrejse.

Dette var incl tøj og fotograf. Det kunne godt ha været billiger da vi havde gaveæsker m/indhold som bordpynt, kurve på toriletterne med personligpleje ting, tæpper til rygerne når de skulle ud at ryge, Alt for mange drikkevare, computer musikbox/højtaler, alt for meget slik og chokloade osv osv 

Anmeld

23. maj 2013

Chraz

vi skal giftes næste år og vi regner med at det kommer til at koste ca 20.000 men jeg har så også valgt at købe kjolen brugt da man kan finde fantastiske tilbud på en smuk kjole på gul og gratis og den blå avis. Min skal jeg kun give 500 for og selv stå for rensning. Har lavet en anden tråd hvor du kan se den hvis det er

Vi regner med at blive ca 50 mennesker og det skal holdes på klim bjerg kro og hotel

Anmeld

23. maj 2013

Anonym trådstarter

Chraz skriver:

vi skal giftes næste år og vi regner med at det kommer til at koste ca 20.000 men jeg har så også valgt at købe kjolen brugt da man kan finde fantastiske tilbud på en smuk kjole på gul og gratis og den blå avis. Min skal jeg kun give 500 for og selv stå for rensning. Har lavet en anden tråd hvor du kan se den hvis det er

Vi regner med at blive ca 50 mennesker og det skal holdes på klim bjerg kro og hotel

Wow kan i klare den for kun 20.000 kr når I skal spise på kro?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.