Visitkort udl. i Netto

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

860 visninger
8 svar
10 synes godt om
21. maj 2013

Anonym trådstarter

Du er nede og handle med din barnevogn, der kommer en venlig smilende dame hen til dig med et visitkort for hendes dagpleje og siger: måske dette kunne have eller få din interesse. 

Hvad vil du mene om dette? Er det at være for anmassende?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2013

Misscbn

Anonym skriver:

Du er nede og handle med din barnevogn, der kommer en venlig smilende dame hen til dig med et visitkort for hendes dagpleje og siger: måske dette kunne have eller få din interesse. 

Som regel plejer jeg ikke at læse det folk udlevere når jeg er ude

Anmeld

21. maj 2013

christina92

Anonym skriver:

Hmm... Tror ikke jeg ville føle det som anmassende. Så længe hun ikke stoppede op og forventede vi skulle stå og diskutere det i en time, men hvis hun bare giver et visitkort skal hun være velkommen

Jeg er selv nystartet med mit firma og engang imellem er man nødt til at tage en chance og gå lidt til grænsen for at skabe opmærksomhed omkring firmaet

Anmeld

21. maj 2013

kriknu

Jeg synes faktisk det er helt fint, så længe hun bare giver dig kortet og ikke begynder at stå og snakke om det i flere timer 

Anmeld

21. maj 2013

L&V

Anonym skriver:

Jeg ville syntes det var anmasende og bagefter tænke hvorfor hun var nødtil det.. Har er pladserne booket min et år frem pga go omtale

Anmeld

21. maj 2013

Anonym trådstarter

christina92 skriver:

Hmm... Tror ikke jeg ville føle det som anmassende. Så længe hun ikke stoppede op og forventede vi skulle stå og diskutere det i en time, men hvis hun bare giver et visitkort skal hun være velkommen

Jeg er selv nystartet med mit firma og engang imellem er man nødt til at tage en chance og gå lidt til grænsen for at skabe opmærksomhed omkring firmaet

Ja man skal jo gøre sig bemærket 

Anmeld

21. maj 2013

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Jeg ville syntes det var anmasende og bagefter tænke hvorfor hun var nødtil det.. Har er pladserne booket min et år frem pga go omtale

Pga forholdvis nyopstartet og faldende børnetal. Men kan se hvad du mener 

Anmeld

21. maj 2013

L&V

Anonym skriver:

Pga forholdvis nyopstartet og faldende børnetal. Men kan se hvad du mener 

Det er jo nemlig det man ik ka se men vile bare undre mig..

Der er os faldende børnetal her men de private er meget vellidte herså det påvirker ik dem..

Anmeld

21. maj 2013

L&V

Månsson skriver:

Det er jo nemlig det man ik ka se men vile bare undre mig..

Der er os faldende børnetal her men de private er meget vellidte herså det påvirker ik dem..

Hva med og høre om du må sætte dem ved læger, sundhedsplejersker osv hvor du ved nye mødre kommer. Så ka man selv ta og være den opsøgende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.