Tidlige tegn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.174 visninger
2 svar
0 synes godt om
3. juli 2009

Marie29

Hej

Jeg er lidt ny i området.....
Ville bare høre lidt om andres oplevelser med tidlige tegn på graviditet.

Håber selvfølgelig, at jeg er gravid , og at det er derfor jeg har det meget mærkeligt, men vil ikke håbe for meget.
Jeg har en lille uge til min mens, og har kvalme og svimmelhed. Det har jeg faktisk haft en uges tid nu. Føler mig ikke syg i den almindelige forstand. Bliver meget pludseligt sulten, men når jeg så skal spise og efter jeg har spist, får jeg kvalme, og det hele sejler rundt. Kvalmen svinger meget op og ned i løbet af dagen. De sidste to dage har jeg også haft lidt nivende smerter i underlivet.

Er det ikke meget tidligt at få det sådan?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2009

Ox.

Marie29 skriver:

Hej

Jeg er lidt ny i området.....
Ville bare høre lidt om andres oplevelser med tidlige tegn på graviditet.

Håber selvfølgelig, at jeg er gravid , og at det er derfor jeg har det meget mærkeligt, men vil ikke håbe for meget.
Jeg har en lille uge til min mens, og har kvalme og svimmelhed. Det har jeg faktisk haft en uges tid nu. Føler mig ikke syg i den almindelige forstand. Bliver meget pludseligt sulten, men når jeg så skal spise og efter jeg har spist, får jeg kvalme, og det hele sejler rundt. Kvalmen svinger meget op og ned i løbet af dagen. De sidste to dage har jeg også haft lidt nivende smerter i underlivet.

Er det ikke meget tidligt at få det sådan?

Hejsa!

Jeg gik med ekstremt ømme bryster, svimmelhed og en umådelig træthed i et par uger, og så tog jeg en test, den var så positiv, og der var jeg kun omkring en 4-5 uger henne

Alt det med mad er først kommet meget sent i min graviditet, men dte er jo forskelligt fra kvinde til kvinde

Krydser fingre for dig!!

Anmeld

3. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Hej
Mine symptomer startede med oppustet mave og kvalme... og slem kvalme!
jeg fik også små niv i underlivet og sådan en stikke/strække fornemmelse i underlivet og siderne... Jeg havde bare følelsen af at være gravid! Jeg var i 5. uge da jeg endelig fik min positive test
Det eneste man skal huske, specielt hvis man virkelig ønsker en graviditet, er at kroppen er virkelig god til at snyde
Jeg håber den er der!
Knus Caroline 6+3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.