Glædelse!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

467 visninger
2 svar
0 synes godt om
21. maj 2013

NovemberBaby2013

Hej tøser! Jeg er i dag på første milepæl 12+0!
Manden og jeg skal til NF om 3 dage, og hold nu op, hvor vi altså bare glæder os! Vi har set blob, men vi glæder os til at skulle kigge igen .
D. 5. Juni, får vi at vide hvad der gemmer sig inde i min mave! Plus at der er lidt 3D i scanningen vi har bestilt. Nøøøj, hvor er det spændende! Jeg håber jeres graviditeter også går godt!

God dag piger!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2013

mrhl

DecemberBaby2013 skriver:

Hej tøser! Jeg er i dag på første milepæl 12+0!
Manden og jeg skal til NF om 3 dage, og hold nu op, hvor vi altså bare glæder os! Vi har set blob, men vi glæder os til at skulle kigge igen .
D. 5. Juni, får vi at vide hvad der gemmer sig inde i min mave! Plus at der er lidt 3D i scanningen vi har bestilt. Nøøøj, hvor er det spændende! Jeg håber jeres graviditeter også går godt!

God dag piger!

Hej!
Tillykke med det! Det er sådan en skøn følelse at nå over de 12 uger. Så bliver det ligesom lidt mere virkeligt!

Har du nogen fornemmelse af hvad der gemmer sig derinde?
Både min kæreste og jeg har siden starten været overbeviste om at det er en pige, men nu tænker jeg at det garanteret er en dreng fordi vi er så overbeviste om at det er en pige

Anmeld

21. maj 2013

NovemberBaby2013

Årh tusinde tak ! Jeg synes at kunne fornemme et instinkt der siger pige . Dog mener manden at det er en dreng, det siger hans instinkt .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.