vælling/grød

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

964 visninger
10 svar
1 synes godt om
21. maj 2013

heidi prettyface hansen

hej ville lige hører om hvornår i syntes det er oki at gå ind og erstatte et måltid med vælling min søn er 4 mdr her den 11 hvad syntes i er passende til alderen og hvorfor??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2013

B&J

hvis jeres barn bliver mæt nok af mælken og det køre fint vil jeg personlig vente.

Anmeld

21. maj 2013

heidi prettyface hansen

B&J skriver:

hvis jeres barn bliver mæt nok af mælken og det køre fint vil jeg personlig vente.

det gør han desværrede ikke mere han er begyndt at vågne 3 gange om natten og er sulten hvor han før sov fra 22:30 til 05:30

Anmeld

21. maj 2013

B&J

heidi prettyface hansen skriver:

det gør han desværrede ikke mere han er begyndt at vågne 3 gange om natten og er sulten hvor han før sov fra 22:30 til 05:30

ja så lyder det til at være tid jeg ville prøve med grøn start stille og roligt ud og se hvad der sker har du evt. snakket med sundhedsplejen om det????

Anmeld

21. maj 2013

L&V

Det er nok nærmere et appetit spring og helt normalt og forveksles tit med klarhed til grød.. Gi det lidt tid, en fortidlig start ka føre meget værre ting med sig end et par opvågninger om natten

Anmeld

21. maj 2013

heidi prettyface hansen

B&J skriver:

ja så lyder det til at være tid jeg ville prøve med grøn start stille og roligt ud og se hvad der sker har du evt. snakket med sundhedsplejen om det????

grøn vælling eller

Anmeld

21. maj 2013

heidi prettyface hansen

Månsson skriver:

Det er nok nærmere et appetit spring og helt normalt og forveksles tit med klarhed til grød.. Gi det lidt tid, en fortidlig start ka føre meget værre ting med sig end et par opvågninger om natten

oki vil lige prøve at vende den med sundhedsplejesken næste gang

Anmeld

21. maj 2013

B&J

grøn vælling eller

jeg ville vælge grød

Anmeld

21. maj 2013

modesty

Det er fuldstændig normalt at de begynder at vågne oftere i den alder. Jeg ville absolut vente så lang tid som muligt med at give fast føde, da du risikerer at give din dreng forstoppelse ved at starte for tidligt - og det er ikke sjovt.

Acceptér at nattesøvnen kommer til at blive afbrudt de næste par måneder - og muligvis også i længere tid, da de hyppigere opvågninger oftest slet ikke handler om mad, men om udvikling i barnets hjerne.

Anmeld

21. maj 2013

heidi prettyface hansen

modesty skriver:

Det er fuldstændig normalt at de begynder at vågne oftere i den alder. Jeg ville absolut vente så lang tid som muligt med at give fast føde, da du risikerer at give din dreng forstoppelse ved at starte for tidligt - og det er ikke sjovt.

Acceptér at nattesøvnen kommer til at blive afbrudt de næste par måneder - og muligvis også i længere tid, da de hyppigere opvågninger oftest slet ikke handler om mad, men om udvikling i barnets hjerne.

har lige skrevet til sundhedsplejesken og ser lige hva hun har at sige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.