Mælkebøttesaft af tøjet???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.907 visninger
16 svar
2 synes godt om
21. maj 2013

B&J

ja jeg har været inde og kigge og der kommer så mange råd

• brun sæbe i en pose også stå der 1 døj også i vaskemaskinen
  • rensebenzin
  • citronsaft
  • Mælk
  • salt

Jaaa men hvad af det virker er der nogle der selv har prøvet et mirakel middel????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2013

lycly

Altså jeg bruger glycerin til ALT. Det er mit mirakel middel. Har dog ikke prøvet det med mælkebøttesaft

Anmeld

21. maj 2013

B&J

LuLy skriver:

Altså jeg bruger glycerin til ALT. Det er mit mirakel middel. Har dog ikke prøvet det med mælkebøttesaft

hvad er det?? jeg kan se man kan købe det i matas...

men ved slet ikke hvad det er hvad bruger du det til???

Anmeld

21. maj 2013

lycly

B&J skriver:

hvad er det?? jeg kan se man kan købe det i matas...

men ved slet ikke hvad det er hvad bruger du det til???

Man kan få det i Matas og det er til at få pletter af Jeg bruger det til alt, græspletter, chokolade, tomatsovs osv. Man skal bare gnide det godt ind i pletten og så i en plastikpose med tøjet et par timer inden man vasker det

Anmeld

21. maj 2013

CaWi

B&J skriver:

ja jeg har været inde og kigge og der kommer så mange råd

• brun sæbe i en pose også stå der 1 døj også i vaskemaskinen
  • rensebenzin
  • citronsaft
  • Mælk
  • salt

Jaaa men hvad af det virker er der nogle der selv har prøvet et mirakel middel????

Motor rens - det tager ALT, så længe tøjet ikke har været vasket inden man sprayer det på

Anmeld

21. maj 2013

B&J

LuLy skriver:

Man kan få det i Matas og det er til at få pletter af Jeg bruger det til alt, græspletter, chokolade, tomatsovs osv. Man skal bare gnide det godt ind i pletten og så i en plastikpose med tøjet et par timer inden man vasker det

SMART det må jeg vist have i skabene for lige pt bruger jeg vanish men hold da op det er hårdt for fingeren og syntes ikke det er så godt mere

Anmeld

21. maj 2013

B&J

CAWI skriver:

Motor rens - det tager ALT, så længe tøjet ikke har været vasket inden man sprayer det på

jamen det er han grønne softshell jakke og er så bange for det rense benzin får farven væk og hvis ikke hvor kan man købe det+??

Anmeld

21. maj 2013

Rockertand

CAWI skriver:

Vanish-spray tager alt, også pletter, hvor tøjet har været vasket og tørretumblet. Den seneste succes her var ketchuppletter på en helt lys bluse, ingen problemer

Anmeld

21. maj 2013

CaWi

B&J skriver:

jamen det er han grønne softshell jakke og er så bange for det rense benzin får farven væk og hvis ikke hvor kan man købe det+??

Det er ikke det samme som rense benzin.
Det tager ikke farven på tøjet.
Jeg køber det i bilka.
Det skal bare sprøjtes på tøjet og så i vaskemaskinen med det

Anmeld

21. maj 2013

Rockertand

B&J skriver:

SMART det må jeg vist have i skabene for lige pt bruger jeg vanish men hold da op det er hårdt for fingeren og syntes ikke det er så godt mere

Vanish-spray skal du ikke røre ved, det er bare at sprøjte på og så i vaskemaskinen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.