Ventetid..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

569 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. maj 2013

Camillasb

Hvad for i brugt ventetiden med? Ja jeg for brugt den med shopping... Min kæreste siger jeg er syg, og det værste er der ligger massere af mere tøj i div indkøbsposer,,, kan slet ikke lade vær! Kan bruge al min tid i hm, illum, magasin, babysam osv. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2013

NannaRud

Hvor lækkert
Jeg bruger min ventetid på guitar, sang og læse sprog.

Anmeld

21. maj 2013

LilleChelle

Du må have rigeligt med penge - Det havde og har vi ikke  

Så jeg blev kreativ - begyndte at strikke til at kunne holde varmen til vinteren hvor jeg gerne ville ud og gå med bassen  

Anmeld

21. maj 2013

modesty

Tja, jeg brugte min ventetid på at arbejde.  Gik først på barsel en uge inden termin.

Ej, jeg gik også meget på loppemarkeder og købte tøj på trendsales for ligesom at holde ventetiden ud.

Anmeld

21. maj 2013

Juliekp

Camillasb skriver:

Hvad for i brugt ventetiden med? Ja jeg for brugt den med shopping... Min kæreste siger jeg er syg, og det værste er der ligger massere af mere tøj i div indkøbsposer,,, kan slet ikke lade vær! Kan bruge al min tid i hm, illum, magasin, babysam osv. 

Jeg brugte som dig også min tid på at shoppe, hvilket resulterede i aaalt for meget tøj til lille pigen Så pas på hehe

Og så brugte jeg næsten hver dag på stranden, cafe ture med veninderne, masser kæreste tid og glo en masse serier.... 

Anmeld

21. maj 2013

Camillasb

Nej, hvor jeg også glæder mig til strandture! Krydser fingre for en lækker sommer i DK. 

Anmeld

21. maj 2013

Juliekp

Camillasb skriver:

Nej, hvor jeg også glæder mig til strandture! Krydser fingre for en lækker sommer i DK. 

Gør jeg bestemt også   

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.