Andre der skat tabe et par kilo eller mer'?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

814 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. maj 2013

MLT

Hej alle! 

Er der andre end mig som er i den situation, at have ekstra kilo på kroppen, og gerne vil af med dem, men mangler motivationen og nogen til hjælpe med at støt op omkring det?

jeg tænkte på, om vi ikke skal samle en gruppe, som via facebook kan hjælpe og støtte hinanden i gode og dårlige stunder???

Jeg selv ønkser at tabe 15 kg, og overvejer kraftigt nupo kuren, men ønkser virkelig nogen at dele de komplikationer og gode stunder der kommer under vægttabet!

nogen der er friske??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2013

Bshizzle

Hvem ønsker ikke at tabe et par kilo her og der 

Jeg har lige siden jeg fik min ældste søn været ked af de kilo jeg tog på.. nåede at tabe mig inden jeg igen fik en ny baby.. 

Men vil SÅ gerne af med det hvalpe fedt der er kommet på hofterne 

Men ja! Kræver motivation og overskud til at træne eller spise sundt.

Så lurer gerne med for at læse hva andre vil/kan gøre 

Anmeld

21. maj 2013

Loa

Jeg ville gerne tabe 10-15 kilo også.

Men er simpelthen i SÅ elendig kondition at jeg slet ikke kan overskue at skulle til at bevæge mig... Ved slet ikke hvordan jeg begynder uden at knække halsen...
Og de søde sager, suk, de er virkelig mit svage punkt....

Ville gerne spise sundt, men er simpelthen så kræsen, så synes det er svært at finde varierede sunde opskrifter, jeg kan lide....

Til gengæld har jeg ikke fidus til hverken nupo eller andre hurtig kure, jeg tror udelukkende motion og sund kost er vejen frem.....

Anmeld

21. maj 2013

DitteFisk

Jeg ville gerne, da min mave og rumpe daldrer på den trælse måde nu med de sidste 4 preggo-kg, som ikke er gået sin vej endnu. Efter første barn forsvandt det selv, men denne gang er det sidste spæk blevet siddende... men hvornår filan får man lige tid til at træne med 2 børn og den mindste er 7 uger?? 

Anmeld

21. maj 2013

1234rj

Jeg vil også gerne smide de sidste irriterende 10 kg, og nu starter vi på hormoner (IVF) her en af de kommende dage så nu synes jeg at der er endnu mere stress på.

det er bare som om at motivitationen kun er der i perioder.. Har smidt 8 kg, men det overså næsten et år, på kost og motion.. har selv prøvet nupo kuren og den gjorde intet godt for mig desværre. 

Anmeld

21. maj 2013

E.J.mor.

MLT skriver:

Hej alle! 

Er der andre end mig som er i den situation, at have ekstra kilo på kroppen, og gerne vil af med dem, men mangler motivationen og nogen til hjælpe med at støt op omkring det?

jeg tænkte på, om vi ikke skal samle en gruppe, som via facebook kan hjælpe og støtte hinanden i gode og dårlige stunder???

Jeg selv ønkser at tabe 15 kg, og overvejer kraftigt nupo kuren, men ønkser virkelig nogen at dele de komplikationer og gode stunder der kommer under vægttabet!

nogen der er friske??

hej

ja jeg er frisk på det

jeg har været igang i 14 måneder nu med livstilsændring og går til kostekspert har jeg gjort hver uge lige siden og det har virkelig ændret mig fysisk og psykisk, men jeg vil da gerne være med til at støtte og modtage og bevarer movitationen

hilsen charlotte

Anmeld

21. maj 2013

simone_jacobsen

MLT skriver:

Hej alle! 

nogen der er friske??

Når nu du overvejer Nupo så syntes jeg da lige, at du skal google på Dukan Kuren :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.