(februar) :-( øv øv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

352 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. juli 2009

Diana...

De sidste 4-5 dage har Lucas ikke ville spise hos mig han vil kun ligge ved siden af for sig selv og få sin flaske PUHA jeg synes det er hård han bliver helt hysterisk når man prøver og give ham den hos mig liggende i mine arme som min lille baby men nej nej man er en stor dreng og vil selv...

Hvor er min lille baby blevet af han er jo kun 4 1/2 måned jeg er da overhove ikke klar til ikke at skulle holde ham i mine arme mere øv hvor jeg bare er lidt meget trist over det. Men det er da os bare super dejligt at der sker så meget hele tiden jeg synes bare det er MEGET hurtigt at man ikke vil lægge og have mad hos sin mor. 

Knus Diana som savner og have en lille baby i sine arme 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2009

MoarLK

Det er præcis også sådan at Lotus er for tiden - hele ugen har hun ikke ville spise hos mig i løbet af dagen. Kan dog om natten lige få hende til at tage lidt i søvne, så resultatet er at min mælkeproduktion er gået super meget ned....øv øv øv 

Synes også at det er alt for tidligt, at hun ikke vil have mig mere, men på den anden side, så var det også sådan at det gik med min ældste datter.
Hun holdte også op med at få bryst og sut i 5 mdr.

Så jeg må nok se det som et tegn på, at Lotus vil den sammen vej som hendes søster.

Men jeg kan godt føle dig i det Diana, det er ikke sjovt at ens barn ikke har brug for en på sammen måde mere.

Vi må se det fra den positiv side - så kan vi godt tillade os at faderen tage sig af barnet, så vi kan have noget tid for os selv. 

Anmeld

3. juli 2009

Diana...

Khanh skriver:

Det er præcis også sådan at Lotus er for tiden - hele ugen har hun ikke ville spise hos mig i løbet af dagen. Kan dog om natten lige få hende til at tage lidt i søvne, så resultatet er at min mælkeproduktion er gået super meget ned....øv øv øv 

Synes også at det er alt for tidligt, at hun ikke vil have mig mere, men på den anden side, så var det også sådan at det gik med min ældste datter.
Hun holdte også op med at få bryst og sut i 5 mdr.

Så jeg må nok se det som et tegn på, at Lotus vil den sammen vej som hendes søster.

Men jeg kan godt føle dig i det Diana, det er ikke sjovt at ens barn ikke har brug for en på sammen måde mere.

Vi må se det fra den positiv side - så kan vi godt tillade os at faderen tage sig af barnet, så vi kan have noget tid for os selv. 

Ja det er selvfølgelig rigtig at vi har mere tid til os selv men puha synes ikke lige jeg er klar til det, men det jo ikke op til os men dem. Håber det måske er pga varmen at han ikke vil. Jeg sgu glad for han ikke er den sidste, er det din sidste? Det må være ekstra hård hvis det er den sidste. 

Jeg synes sgu ikke at jeg har nydt det nok   

Hvad med grød er du begynd på det og vil hun heller ikke spise det de her dage? Det vil Lucas ikke han har ikke fået grød i 3 dage han bliver HELT hys når vi prøver. 

Anmeld

3. juli 2009

MoarLK

Jeg tror ikke, at Lotus bliver den sidste, vi vil gerne have en til om et par år.
Vi er begyndt på grød, det har vi for 1½ mdrs tid siden, og det går fint med det.
Hun spiser til frokost og til aftensmad, og vil gerne her i disse dage, selvom det er mega varmt. Heldigvis gider hun godt grøden og MME - håber at hun gider brystet igen, når vejret bliver lidt mere køligt de næste par dage.

Anmeld

5. juli 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Hvor er jeg "glad" for, at læse jeres indlæg/svar. Lina har været super god til, at amme indtil for 2 1/2 uge siden. Jeg kæmpede om aften for, at få hende til, at spise og det endte med, at hun fik flaske. Det synes jeg også var ok, da jeg kunne mærke, at hun var sulten. Nu får hun mere og mere flaske. Jeg tilbyder hende bryst rigtig mange gange i løbet af dagen, men så skriger hun bare med brystet i munden. Så snart, at hun får en flaske - vupsi - stilhed. Jeg ammer hende ca 2 gange om dagen. Jeg har gjort det i nat kl. 3 og så her kl. 13 - hun har imellem de to måltider fået to flasker.

Jeg ved godt, at det går den vej og jeg tænker "hvor er jeg heldig, at jeg har kunne amme hende fuldt ud i lidt over 3 mdr" (Luka stoppede jeg helt med, at amme da han var 5 uger). Jeg bliver selvfølgelig trist over, at hun ikke vil have mig 100%. Men jeg må jo også vende den om og tænke over den frihed flasken giver mig. Jeg snakkede med en sp og hun sagde, at de fik den samme mængde antistoffer om de blev ammet i 3 eller 6 mdr.

Jeg har en veninde der har spurgt om jeg vil med i biografen om 14 dage og det overvejer jeg meget kraftigt.

Kh.
Katja

Anmeld

5. juli 2009

MoarLK

Hej Katja, 
Jeg forstår dig fuldt ud :-( ja det er trist, men igen vi kan så tillade os at tage feks i biffen - det vil jeg da klart gøre, hvis jeg var dig, men selvfølgelig skal du også føle at du er klar til det. Det er ikke sjovt, at sidde et andet sted og tænke over om ens barn har det godt eller ej. 
Jeg er blevet inviteret på Bakken til noget tøse middag om 2 ugers tid, og er nu ved at få manden til at tage hende et par timer, så jeg kan komme afsted. Vil jo gerne ud og have noget tøsesnak :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.