Mon den er der???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2013

Kløver

Synes der er fin udvikling, stort tillykke, håber alt går som det skal denne gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Synes der er fin udvikling, stort tillykke, håber alt går som det skal denne gang

Tusind tak Jeg krydser fingre og håber på det bedste 

Anmeld

20. maj 2013

MortilElias2010

Anonym skriver:

Det kan godt være jeg er skør - men jeg har behov for en vurdering her. Jeg fik i januar en medicinsk abort, da fosteret desværre døde i uge 7 (Jeg troede jeg var i uge 10). Jeg blødte i 6 uger efter og havde derefter behov for en lille pause hvoor kroppen kunne finde sig selv derefter. 

For 3-4 uger siden besluttede vi, at nu forsøgte vi igen - og droppede dermed prævention. Nu er jeg gået 2-3 dage over tid og har taget disse tests?!?!? De er ikke så tydelige som under første graviditet - men er vi enige om, at jeg nok ikke kan komme uden om at den er der i første hug igen??? (og betyder "svage" streger noget???)

Jeg kan ikke helt glæde mig endnu og tror nok ikke det kan lade sig gøre før efter de magiske 12 uger - jeg håber virkelig bare den er her denne gang....

Det er garanti garanteret at der er fuldstændig positivt i alle dine tests!  Tillykke hvis det er ønsket 

Anmeld

20. maj 2013

Anonym trådstarter

MortilElias2010 skriver:

Det er garanti garanteret at der er fuldstændig positivt i alle dine tests!  Tillykke hvis det er ønsket 

Det er bestemt et ønskebarn!!! Det er derfor man næsten ikke tør tro på det er rigtigt  MEN - selvfølgelig går det godt denne gang!!! BASTA 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.