Retro børnetøj? Gode ideer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

772 visninger
7 svar
0 synes godt om
20. maj 2013

Miss BananaHammock

Så har jeg endelig fundet min smag indenfor børnetø,j efter at have haft en del forskellige ting til knægten. Jeg har forelsket mig i den mere retro stil som f.eks. Albababy og den lidt afdæmpet som Wheat. Men det er begge ret dyre mærker - så vil høre om I kender nogle gode mærker jeg bør tjekke ud?

Det skal som sagt være til en dreng

Og jeg kan ikke sy selv - det vil gå helt galt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2013

Asta&Alfred

Miss BananaHammock skriver:

Så har jeg endelig fundet min smag indenfor børnetø,j efter at have haft en del forskellige ting til knægten. Jeg har forelsket mig i den mere retro stil som f.eks. Albababy og den lidt afdæmpet som Wheat. Men det er begge ret dyre mærker - så vil høre om I kender nogle gode mærker jeg bør tjekke ud?

Det kan jeg godt forstå du har - Jeg synes også selv at retro er et hit:-)

Af samme grund har jeg også valgt at gå i krig med at designe strik til børn. Du kan jo tage et kig og se om det er noget for dig - det er jo ikke alle der er vilde med strik

Siden hedder: www.astaogalfred.dk

Anmeld

20. maj 2013

Miss BananaHammock

Asta&Alfred skriver:

Det kan jeg godt forstå du har - Jeg synes også selv at retro er et hit:-)

Af samme grund har jeg også valgt at gå i krig med at designe strik til børn. Du kan jo tage et kig og se om det er noget for dig - det er jo ikke alle der er vilde med strik

Siden hedder: www.astaogalfred.dk

Har været inde forbi din side mange gange og det er super lækkert kommer helt sikkert forbi i sensommeren når vi skal handle til efteråret

Anmeld

20. maj 2013

Pigent

Jeg ved ikke helt om det er retro, men her noget som måske kunne være noget for dig

http://www.krymmel.com/

http://nameit.dk/name-it/pants/newborn-ingo-pant/13086674,da_DK,pd.html?dwvar_13086674_colorPattern=13086674_DRESDENBLUE&forceScope=

http://nameit.dk/name-it/pants/newborn-hubert-twill-pant/13085062,da_DK,pd.html?dwvar_13085062_colorPattern=13085062_CASHMEREBLUE&forceScope=

Anmeld

20. maj 2013

Asta&Alfred

Har været inde forbi din side mange gange og det er super lækkert kommer helt sikkert forbi i sensommeren når vi skal handle til efteråret

Det er jeg da glad for at høre - Så er det jo et tegn på at det jeg laver ikke er helt ved siden af

Jeg ved ikke om du bruger Facebook, men hvis det gør og det har din interesse, kan du ved at "Like" Asta & Alfreds side følge med i hvad der løbende sker af nye tiltag.

www.facebook.com/astaogalfred

Anmeld

20. maj 2013

Noahmor

Jeg er også vild med retro stilen. Jeg blander så de dyre mærker med H&M. Synes de har fine neutrale bukser og fine kasketter. 

Anmeld

20. maj 2013

Miss BananaHammock

Noahmor skriver:

Jeg er også vild med retro stilen. Jeg blander så de dyre mærker med H&M. Synes de har fine neutrale bukser og fine kasketter. 

Det er også en rigtig god ide.

Jeg er dog lige blevet forelsket i de to mærker så skal starte fra bunden med at få et par basis ting jeg kan sætte sammen med lidt billigere ting

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.