Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
30+0 !!! Hvor er det vildt..
10 uger tilbage til jeg står med min lille supermand i armene, måske mindre, hvem ved?
Vi er i fuld gang med at istandsætte familie vuggen, den bliver så fin, men det kan i jo lige se billeder af når den er færdig
Jeg ELSKER at være gravid, meeeen nu må han godt snart komme, tiden går for laaaaaangsomt
Her er lige et par billeder fra idag
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
LinLin skriver: Fin mave (Måske går der mere end ti uger - hvem ved? men håber det ikke for dig! )
Fin mave (Måske går der mere end ti uger - hvem ved? men håber det ikke for dig! )
Det gør der ikke
Jeg har en aftale med ham
Melanie Bjerre skriver: Det gør der ikke Jeg har en aftale med ham
Melanie Bjerre skriver: 30+0 !!! Hvor er det vildt.. 10 uger tilbage til jeg står med min lille supermand i armene, måske mindre, hvem ved? Vi er i fuld gang med at istandsætte familie vuggen, den bliver så fin, men det kan i jo lige se billeder af når den er færdig Jeg ELSKER at være gravid, meeeen nu må han godt snart komme, tiden går for laaaaaangsomt Her er lige et par billeder fra idag
Fin mave:-) det kommer til og gå stærkt da jeg var 30+0 tænkte jeg stadig 10 uger igen puha og nu er jeg 36+2 og kan slet ikk følge med:-)
Sikke en flot mave den sidder helt hvor den skal...
Hvor er det en flot mave
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128