Oh my God. Spørg lige om jeg kender det. Sådan har jeg haft det så mange gange. Og man har bare så dårlig samvittighed. Jeg har ofte grædt hele vejen hjem fra fester og sammenkomster, fordi der er nogen, som har meddelt at de er gravide, eller hele aftenen handler om at snakke om graviditet og babyer osv. Det kan være rigtig hårdt, men sådan som jeg har lært at håndtere det hele på, eller i hvert fald forklare overfor mig selv og andre, hvorfor det er at jeg bliver ked af det, når folk bliver gravide eller føder. Sådan som jeg har det, så er det ikke fordi man er ked, at de andre er blevet gravide, det som man er ked af, er, at der ikke er noget, der minder en så meget om, at man ikke selv er gravid, som når andre bliver det eller får babyer. Så det har egentlig ikke noget at gøre med, at man ikke er glad på deres vegne, men mere fordi man bliver mindet om, den situation man står i selv, og det er rigtig hårdt.
Og bare lige så du ved det, så er det okay at blive jaloux, det betyder ikke, at du ikke er glad på deres vegne, men det er klart at det kan være hårdt
Anmeld