Torske? Altså fisken, forstås...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

347 visninger
3 svar
0 synes godt om
18. marts 2008

birgittemarie

Har begået en torskebrøler: Tog ved middagstid torsk ud af fryseren og lod det ligge at tø op på køkkenbordet og nu er jeg balret efter at have haft gæster hele dagen og gider ikke lave torskeretten alligevel :$ Så jeg spekulerer nu på, hvorvidt jeg kan slippe afsted med at bruge det i morgen aften? Det er kun tøet op i kanterne nu og der står på pakken, at det kan holde sig et døgn i køleskabet... Nu har jeg lagt det i køleskabet... Nogle der ved noget konkret om fisk? Altså ud over, at det er noget, man skal være svært forsigtig med.

Kh Birgitte - med pjek fra middagsmaden i tankerne 8D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2008

Loggidut

Det vildeste jeg ved om fisk er....at manden siger når tif får makrel....det lugter sgu lige som dig...lål...aj
tror du skal lugte dig frem i morgen, måske tilberede den tidligt på dagen og varme det op igen senere...aj jeg ved det sgu ikke, ved kun de lugter!8D

Anmeld

18. marts 2008

Helle30

Hvis den kun er tøet op i kanterne, kan du sagtens bruge den i morgen. No worries.

Hilsen Helle, der også er lidt pylret med fersk/optøet kød, men som altid sætter min lid til gennemstegning som tilberedningsmetode for hakket kød, fjerkræ og fisk. Det er aldrig glippet.

Anmeld

18. marts 2008

birgittemarie

Tusind tak Loggi og Helle :) Så tilbereder jeg den bare tidligt i morgen, så er jeg nok på den sikre side.

Knus fra B (H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.