Massage under graviditet....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.941 visninger
7 svar
0 synes godt om
3. juli 2009

Charlot1

Hej allesammen.....

Igår fik jeg massage på ryggen/lænden..
Men har faktisk haft ret ondt i maven siden. Sådan menstruations smerter agtig..

Nogen der har prøvet det?? Altså imens de var gravide??
Eller tror de ved hvad det kan være? Noget "farligt" måske??
Ja jeg er jo en smule nervøs, når det sådan kommer efter..

Charlotte 25+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2009

Charlot1

Er der slet ingen der har prøvet det?? Eller gider de/man bare ikke svare

Anmeld

5. juli 2009

pipo

Hej

Jeg har godt nok ikke prøvet at få disse menstrationslignende smerter efter en massage. Men synes at det ellers er nogle smerter jeg har mærket igennem hele graviditeten, sådan "on and off".  Man kan jo normalt godt være lidt øm i musklerne efter massage - du tror ikke bare det er det?

Så længe smerterne ikke bliver meget voldsomme og/eller du begynder at bløde, tror jeg ikke at du skal være nervøs for at der er noget galt. 

Ønsker dig god bedring

Pipo (34+5) 

Anmeld

5. juli 2009

SaNiNa

Man må gerne få massage under graviditeten, men der er nogle punkter som de ikke må arbejde med... så vil anbefale du får en profesionel til det og husk at sige du er gravid.

ang de smerter du har så ville jeg da kontakte lægen i morgen hvis det er kommet efter massagen.
men det lyder som alminde grviditet smerter

Anmeld

5. juli 2009

Ni-ko-li-ne

jeg fik også massage under min graviditet men jeg havde ikke ondt... var bare mega monster træt bagefter...

var du meget anspændt i lænden før massagen? for så kunne det måske godt være musklerne som arbejder... hvis det fortsætter ville jeg nok ringe til lægen.... bare for en god ordens skyld og for at få alle bekymringer manet til jorden...

Anmeld

5. juli 2009

Charlot1

Jeg har også tænkt på, at det måske bare var fordi jeg ikke slappede helt af i maven imens...

Ja jeg var meget anspændt inden, så kan sagtens være det også..
Det er heldigvis gået væk igen, så der er nok ikke noget at være nervøs for.. Er jo typisk mig :-)

Men mange tak for jeres svar.

Anmeld

5. juli 2009

Ni-ko-li-ne

jeg kunne have skrevet indlægget selv.... jeg var SÅ pylret under min graviditet... man bliver jo nervøs og særligt hvis man får menstruationslignende smerter :0)

godt at det er gået væk igen!

Anmeld

5. juli 2009

Charlot1

ka-ri-na skriver:

jeg kunne have skrevet indlægget selv.... jeg var SÅ pylret under min graviditet... man bliver jo nervøs og særligt hvis man får menstruationslignende smerter :0)

godt at det er gået væk igen!

Ja, man er jo SÅ bange for, at der skal ske noget... Men så er det godt, der er sådanne sider som denne, så vi kan få svar her også :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.