Arrrrrg hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

427 visninger
3 svar
0 synes godt om
19. maj 2013

annec

Min søn på 20 måneder, hopper konstant ud af sin tremmeseng, så vi har fjernet nogle trammer så han kunne kravle ud i stedet, da han er faldet ned et par gange..
Men drengen løber jo ud af sengen konstant! Når man har fulgt ham ind i seng, løber han bare direkte ud igen.. De sidste mange aftner har han først sovet ved 10 tiden, hvor han plejer 19.30.. Og han er jo bare død træt.. Førhen sov han altid efter max 10 min!
Hvad skal jeg gøre??? Syntes det er så hårdt med slem bækkenløsning og højgravid!
Alle råd modtages med kyshånd!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2013

annec

Hn ingen?

Anmeld

19. maj 2013

Fenja09

annec skriver:

Min søn på 20 måneder, hopper konstant ud af sin tremmeseng, så vi har fjernet nogle trammer så han kunne kravle ud i stedet, da han er faldet ned et par gange..
Men drengen løber jo ud af sengen konstant! Når man har fulgt ham ind i seng, løber han bare direkte ud igen.. De sidste mange aftner har han først sovet ved 10 tiden, hvor han plejer 19.30.. Og han er jo bare død træt.. Førhen sov han altid efter max 10 min!
Hvad skal jeg gøre??? Syntes det er så hårdt med slem bækkenløsning og højgravid!

Jeg har desværre ikke selv erfaring med det. Min datter er også 20 måneder, men hun bliver i sin tremmeseng. Har i prøvet at blive derinde til han er faldet i søvn - tænker at hvis det normalt kun tager 10 min så var det måske værd at prøve.

Håber der er nogen der skriver som har erfaring med det

/Fenja

Anmeld

20. maj 2013

Sitrani

annec skriver:

Jeg tænker I bliver nødt til at være konsekvente - følge ham tilbage i sengen hver gang, og så blive ved og ved og ved.... Det blir nok hårdt, men bedre, end at give ham en dårlig vane ved, at I sidder inde ved ham til han sover...... Jeg tror, at når han finder ud af, at der ingen vej er udenom, så bliver han liggende Min datter hopper også ud af sin tremmeseng nogen gange - hun bliver 2 år om en måned

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.