bærbar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2. juni 2013

TNBC

LRJ skriver:

Hvad er meget billig i din verden ?

Jamen jeg håber på et sted mellem 400 og 600. Da jeg ikke har råd til at betale over 1000 på en gang. Den skal ikke kunne alt muligt smart.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2013

Chevro

Yurie skriver:

Jamen jeg håber på et sted mellem 400 og 600. Da jeg ikke har råd til at betale over 1000 på en gang. Den skal ikke kunne alt muligt smart.

Vil sige, medmindre du er computergeni og kan lave en hel masse ting ved den og sætte ny strømforsyning i, ny harddisk, mere ram osv osv. Så får du altså ikke noget der minder om en computer der kan så meget som at tænde :/

Anmeld

2. juni 2013

TNBC

Chevro skriver:

Vil sige, medmindre du er computergeni og kan lave en hel masse ting ved den og sætte ny strømforsyning i, ny harddisk, mere ram osv osv. Så får du altså ikke noget der minder om en computer der kan så meget som at tænde :/

Nej men jeg har en computer geni ven. Og jeg køber jo ikke bare en computer uden at tjekke den først. Og jeg skal bAre bruge et word program.

Anmeld

2. juni 2013

LRJ

Yurie skriver:

Har en Acer, som Mangler space tasten, og som er fem år gammel, som kører fint, dog lidt langsomt - hvis du vil have den kan du få den til 500 ?

Anmeld

2. juni 2013

TNBC

LRJ skriver:

Har en Acer, som Mangler space tasten, og som er fem år gammel, som kører fint, dog lidt langsomt - hvis du vil have den kan du få den til 500 ?

Jeg skal lige se en i morgen.
Hvor stor er skærmen?

Anmeld

2. juni 2013

LRJ

Yurie skriver:

Jeg skal lige se en i morgen.
Hvor stor er skærmen?

15,4 eller større mener jeg kan kigge det imorgen ?

Anmeld

2. juni 2013

TNBC

LRJ skriver:

15,4 eller større mener jeg kan kigge det imorgen ?

Ja en anden ting. Hvor i landet bor du?

Anmeld

2. juni 2013

LRJ

Yurie skriver:

Ja en anden ting. Hvor i landet bor du?

Ved Esbjerg i Syd-vestjylland

Anmeld

6. juni 2013

TNBC

LRJ skriver:

Hvad er meget billig i din verden ?

Hej

Jeg har fået købt en computer. Tak Fordi du skrev

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.