Første uge's træningspas mod ½ maraton.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

911 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. maj 2013

Kloster

Så er den første uge mod min første ½maraton gået.

Skulle løbe 7 km i dag, men med opvarmning og "trave af", så blev det til ialt 8,7 km. I morges kl 8.30 sørme. Det var hårdt i dag, for synes slet ikke, jeg havde fået sovet nok. Var træt!!

Men med solen og varmen, ville det være bedst at få det "overstået". 11 uger tilbage og stadig motiveret. Benene er trætte efter træningspassene, men kroppen og sindet har det fantastisk!

Hvordan går det med jer andre, der stiler mod ½ maraton?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2013

Chewy

Hvor er du god��

jeg løb igår 6 km med god luft men benene led lidt på bakkerne må jeg sige�� løber igen imorgen - håber jeg kommer op på en 7 km��

hvilket halvmarathon træner du til?

her er det HC Andersen i Odense��

Anmeld

19. maj 2013

Kloster

Chewy skriver:

Hvor er du god��

jeg løb igår 6 km med god luft men benene led lidt på bakkerne må jeg sige�� løber igen imorgen - håber jeg kommer op på en 7 km��

hvilket halvmarathon træner du til?

her er det HC Andersen i Odense��

Jeg skal også løbe igen i morgen. Løber efter et program i et iForm blad. Skal løbe 3 x ugen, men skal jo lige have det til at passe ind i resten af ugens programmer og aftaler

Jeg håber på at kan løbe min første ½maraton d. 1. sep til Fjordmaraton i Aalborg. Men har ikke meldt mig til endnu. Skal nok lidt længere hen før jeg tør håbe på, jeg kan.

Har før løbet 10 og 12 km, så skal nok over de antal km, før jeg tør tro på det.

Anmeld

19. maj 2013

Karina84

Hvor er det sejt!

Jeg ville ønske jeg kunne finde motivationen til at løbe. Jeg vil rigtig gerne i gang med at spille haandbold igen her til efteraaret, og er i piv ringe form 

Saa vil prøve at trille nogle længere ture med barnevognen (fødte for snart 6uger siden), og saa ku det maaske udvikle sig til nogle smaa løbeture 

Synes jo at de er 10 gange sjovere at løbe efter en bold, men med min kondi er det smaa pinligt at stille op paa en haandboldbane, saa maaske det kan være motivationen 

Anmeld

19. maj 2013

Kloster

Karina84 skriver:

Hvor er det sejt!

Jeg ville ønske jeg kunne finde motivationen til at løbe. Jeg vil rigtig gerne i gang med at spille haandbold igen her til efteraaret, og er i piv ringe form 

Saa vil prøve at trille nogle længere ture med barnevognen (fødte for snart 6uger siden), og saa ku det maaske udvikle sig til nogle smaa løbeture 

Synes jo at de er 10 gange sjovere at løbe efter en bold, men med min kondi er det smaa pinligt at stille op paa en haandboldbane, saa maaske det kan være motivationen 

Det var da en fin idé at opbygge noget kondi i det tempo, din krop nu kan efter en fornylig fødsel

Og hver sin interesse for kondi - holdsport ell ego-sport  Jeg er til Ego-sport  Bruger mit løb til mig selv, men tager til div motionsløb sammen med en veninde. Dog løber vi hver for sig, men hygger både før og efter løbene.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.