Hjælp til spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.069 visninger
8 svar
0 synes godt om
19. maj 2013

Anonym trådstarter

Jeg har spørgsmål omkring dagpleje. Vores søn går i dagpleje.. Han er 12 mdr. Han sover udenfor i barnevogn som de andre 3 børn. 

Mit spørgsmål er, hvad gør dagplejen om vintereren? Børnene skal vel ikke sove ude i mega minus grader? Hvad gør en dagpleje der? I en vuggestue sover de vidst inde? Mener jeg at kunne huske fra da min søster gik i vuggestue.. 
Vi har overvejet at købe en klapvogn men kan vi jo ik rigtig med dagplejen? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2013

merethe

Profilbillede for merethe

De sover udenfor i barnevognen om vinteren, hvis det bliver for koldt så sover de indenfor på nogle madresser

Anmeld

19. maj 2013

B&J

vores dp mor forede barnevognen med aviser og han fik et stort tykt tæppe med så længe der ikke er 10 minusgrader må de gerne ligge ude og de er så dejlige varme når de står op hvis der var blæst og mega koldt ja så sov de nede i hendes karport som var varme i

Anmeld

19. maj 2013

CaWi

Anonym skriver:

Jeg har spørgsmål omkring dagpleje. Vores søn går i dagpleje.. Han er 12 mdr. Han sover udenfor i barnevogn som de andre 3 børn. 

Mit spørgsmål er, hvad gør dagplejen om vintereren? Børnene skal vel ikke sove ude i mega minus grader? Hvad gør en dagpleje der? I en vuggestue sover de vidst inde? Mener jeg at kunne huske fra da min søster gik i vuggestue.. 

De holder sig til anbefalingerne. Altså at børnene sover ude året rundt, med mindre det er mere end ti minus grader.

I mange vuggestuer sover børnene også ude om vinteren.

Anmeld

19. maj 2013

Bassemor<3

Anonym skriver:

Min søns dagpleje har en stor lukket garage hvor der er lidt varmere inde, så der står barnevognene når det er for koldt. Men ungerne kan sove ude i helt ned til -10 grader

Anmeld

19. maj 2013

Fuglemor

Ved mig sover de også ude. Men hvis det er meget koldt så har jeg et rum hvor barnevognene kan stå og som de kan sove i imens eller i værste fald kommer de ind på en madras

Anmeld

19. maj 2013

Frejsmor

Hos vores dp, sover de ude også om vinteren.. Er der dog minus 10 grader eller mindre, eller hvis det blæser meget, så kommer de indenfor, enten i udestuen i barnevognene eller også på et værelse i gæsteseng/madras..

Hvorfor kan du ikke købe klapvogn? Hmm, jeg ved selvfølgelig godt det ikke er alle steder, men i vores kommune får dp'erne barnevogne til rådighed, så man skal ikke nødvendigvis selv have en barnevogn stående..

Da Frej var mindre hentede/afleverede jeg i barnevogn og der sov han selvfølgelig i sin egen.. Men nu hvor han er blevet stor, så henter/afleverer jeg i klapvogn og så sover han bare i en af dp's barnevogne(hun har en tvilligebarnevogn, to alm. barnevogne og en krybbe=en trækasse på stativ bygget så den ligner en barnevogn)..

Anmeld

19. maj 2013

Mor Til Oktober Børn

I vores vuggestue sover børnene ude hele året

Nogle af de store børn har sagt fra til at sove ude og sover nu indenfor på madrasser, men ellers er det ude hele året

Anmeld

19. maj 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

I min drengs vuggestue sover de ude året rundt medmindre der er minus 10 grader. Så har de et stort rum hvor de kan sove i deres barnevogn. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.