Tidlig NF-scanning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

852 visninger
4 svar
2 synes godt om
19. maj 2013

Smukkert

Hejsa,
Jeg har lige fået brev om at jeg skal til NF scanning på torsdag, men der er jeg kun 11+1 og her på baby.dk i gravitidteten uge for uge, står der, at nakkefoldsscanningen foretages fra 11+4-13+6 - vil det så ikke være for tidligt? Er der andre, der har fået NF scanningen lavet 11+1 eller tidligere?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2013

Lykke:)

Smukkert skriver:

Hejsa,
Jeg har lige fået brev om at jeg skal til NF scanning på torsdag, men der er jeg kun 11+1 og her på baby.dk i gravitidteten uge for uge, står der, at nakkefoldsscanningen foretages fra 11+4-13+6 - vil det så ikke være for tidligt? Er der andre, der har fået NF scanningen lavet 11+1 eller tidligere?

Jeg skal til NF på onsdag, og der er jeg 11+3 og da jeg var til en akut scanning, sagde hun at de kunne tage den helt fra 11+0.
Så det skal du ikke bekymre dig om

Anmeld

19. maj 2013

Smukkert

Lykke:) skriver:

Jeg skal til NF på onsdag, og der er jeg 11+3 og da jeg var til en akut scanning, sagde hun at de kunne tage den helt fra 11+0.
Så det skal du ikke bekymre dig om

Okay, jeg kiggede bare lige scanningsbilleder herinde fra, hvor flere har skrevet de ikke kunne få foretaget nakkefoldsmålingen 11+1, men det kan jo være de er blevet dygtigere siden da.. eller ligende :-)

Anmeld

19. maj 2013

Lykke:)

Smukkert skriver:

Okay, jeg kiggede bare lige scanningsbilleder herinde fra, hvor flere har skrevet de ikke kunne få foretaget nakkefoldsmålingen 11+1, men det kan jo være de er blevet dygtigere siden da.. eller ligende :-)

Ja, det kan være. Jeg fik i hvert fald at vide, at jeg ikke skulle tage mig af det

Anmeld

19. maj 2013

Trinebaby

Hvis barnet er stort nok kan de godt , da barnet skal have en bestemt størrelse for at de kan måle NF

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.