Alternativ til ris ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2013

Kay

vi brugte sæbebobler til vores bryllup... og nej det var fint... nogle havde gået skridtet videre end vi havde troet og købt en sæbebobbel pistol som vi blev "skudt" med....  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2013

StudPsyk

Jeg har læst at både fuglefrø og sæbebobler giver mærker :s

Anmeld

20. maj 2013

DianaRJS

Anonym skriver:

Ja, har hørt om fuglefrø som alternativ til ris, og tænker selv det kunne være fedt med sæblebobler, selvom det nok ikke helt tæller..

Har I en mening og evt andre ideer ?

Da min bror skulle giftes, havde de lejet et sted hvor der ikke måtte smides med ris, så de havde fået fat i sådan nogle små bøtter med sæbebobler, der er faktisk er beregnet til bryllupper,  det var super fedt at se dem danse brudevalsen under bobler istedet for ris, og det var hammer romantisk

Anmeld

20. maj 2013

MortilElias2010

Anonym skriver:

Ja, har hørt om fuglefrø som alternativ til ris, og tænker selv det kunne være fedt med sæblebobler, selvom det nok ikke helt tæller..

Sæbebobler er faktisk dybt dybt romantisk  Så det ville jeg vælge hvis jeg kunne gøre det om. Ris er trælse 

Anmeld

20. maj 2013

Kay

Janne T. skriver:

Jeg har læst at både fuglefrø og sæbebobler giver mærker :s

det gør ris jo også hvide mærker... sæbeboble mærkerne på min mands tøj gik af i vask 

Anmeld

20. maj 2013

DianaRJS

Kay skriver:

det gør ris jo også hvide mærker... sæbeboble mærkerne på min mands tøj gik af i vask 

skulle også lige til at sige at det også var det min svigerinde havde sagt

Anmeld

20. maj 2013

StudPsyk

Kay skriver:

Det var heller ikke ment bedrevidene, det var blot for at oplyse det, hvis trådstarter ikke vidste det - fordi vi selv har gået med samme overvejelser.

Anmeld

20. maj 2013

Kay

Janne T. skriver:

Det var heller ikke ment bedrevidene, det var blot for at oplyse det, hvis trådstarter ikke vidste det - fordi vi selv har gået med samme overvejelser.

nej nej troede jeg heller ik om dig glemte vist bare et par søde smilys 

Anmeld

20. maj 2013

StudPsyk

Kay skriver:

nej nej troede jeg heller ik om dig glemte vist bare et par søde smilys 

Søde Smileys make the world go round 

Anmeld

20. maj 2013

Diana2013

Anonym skriver:

Sæbe bobler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.