Anbefal "Den første cykel"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

417 visninger
5 svar
4 synes godt om
18. maj 2013

MorDk

Vores søn har siden han var 1,5 år brugt "løbe-cykel" og er SKIDE god! Vi har planer om at han snart skal have sin første rigtige cykel.

Hvilken en kan I anbefale?

Det er meningen at han IKKE skal have støttehjul på.

Har kigget lidt hos Jupiter. Tænker at det skal være en 12" ? Er det det mindste? Og mon det alligevel bliver for stort? Han har lidt korte ben -og ja...det har han jo ikke fra fremmede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2013

Babytoys.dk

Det er svært at sige, hvor stor cyklen skal være.

Jeg vil anbefale dig at tage ned til cykelhandleren, hvor han så kan prøve en cykel. Så kan du se hvor mange tommer cyklen skal være og kan på den måde lettere finde den rigtige cykel

Kan han ikke bruge løbecyklen lidt endnu? De er nemlig rigtig gode

Anmeld

18. maj 2013

bøllen

MorDk skriver:

Vores søn har siden han var 1,5 år brugt "løbe-cykel" og er SKIDE god! Vi har planer om at han snart skal have sin første rigtige cykel.

Har kigget lidt hos Jupiter. Tænker at det skal være en 12" ? Er det det mindste? Og mon det alligevel bliver for stort? Han har lidt korte ben -og ja...det har han jo ikke fra fremmede

Nu ved jeg ikke hvor gammel han er . Men som du så kører vores uden støttehjul. Han har aldrig kørt på cykel før kun løbecykel.

hans er en vi købte brugt og mener det er 10" .

ved ikke hvilken cykel der er bedst , vi har altid i de små str købt de billige i super marked ( rocky tror jeg de hedder ) og de har været fine.

Anmeld

18. maj 2013

helle85

MorDk skriver:

man kan også få nogen der hedder 10" men de er med hårde plads dæk, og det vil jeg ikke andbefale så 12" er de næste str

og vil også andbefalde at købe en hos cykelhanden da er letter at træde rundt end de billige fra brugsen.

Anmeld

18. maj 2013

dorthemus

Jeg har købt en brugt 12 tommer Everton cykel til min datter i 3 års fødselsdagsgave. Det er en robust cykel som forhandles af cykelforretninger og jeg har også valgt ikke at sætte støttehjul på

Anmeld

18. maj 2013

MorDk

Takker for jeres svar!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.