Projekt "Stop-Nat-Pat" (Update)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.199 visninger
15 svar
14 synes godt om
18. maj 2013

MorDk

De sidste 2 nætter er gået over alt forventning. Hun har sovet HELE natten. Blev ammet inden midnat og har sovet til kl.06.00 (cirka)

De sidste 2 aftener har jeg kunne lægge hende og gå... så har hun selv faldet i søvn efter kort tid.

Jeg ved godt jeg ikke skal glæde mig for tidligt, meeeeen....

Tænker at det ikke kan varer såååå længe før vi kan rykke hende på eget værelse? Hvad siger I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Lyder da bare rigtig dejligt!  For at den gode stime fortsætter! Vh stine

Anmeld

19. maj 2013

Moma

Sådan - det fortsætter da helt sikkert! Lyder som et vellykket projekt 

Anmeld

19. maj 2013

baby012

hvor er det dejligt !  

min søn får bryst kl 23 og sover til kl 6:30 .. Så får han mad igen, og sover til kl 10:00  

Vires søn har været på eget værelse siden han var fem måneder, så kan ikke se hvorfor i ikke skulle kunne lægge hende inde ved sig selv  

(et lille tip jeg er rigtig glad for, hav en behagelig stol til dig derinde, det har bare gjort rigtig meget at kunne amme ham med det samme han vågner om morgnen, det også derefter han er begyndt at sove til kl 10

Anmeld

20. maj 2013

MorDk

baby012 skriver:

hvor er det dejligt !  

min søn får bryst kl 23 og sover til kl 6:30 .. Så får han mad igen, og sover til kl 10:00  

Vires søn har været på eget værelse siden han var fem måneder, så kan ikke se hvorfor i ikke skulle kunne lægge hende inde ved sig selv  

(et lille tip jeg er rigtig glad for, hav en behagelig stol til dig derinde, det har bare gjort rigtig meget at kunne amme ham med det samme han vågner om morgnen, det også derefter han er begyndt at sove til kl 10

Hun er 8 mdr. gammel så kan ikke rigtig se hvorfor hun skal sove videre til kl.10? Hvis hun vågner kl.06.00 ... Hun kommer op der og får morgenmad og leger/hygger og får tøj på og så får hun en morgen/formiddagslur kl.07.30-09.00 ca. Men det er lidt forskelligt.

Anmeld

20. maj 2013

baby012

MorDk skriver:

Hun er 8 mdr. gammel så kan ikke rigtig se hvorfor hun skal sove videre til kl.10? Hvis hun vågner kl.06.00 ... Hun kommer op der og får morgenmad og leger/hygger og får tøj på og så får hun en morgen/formiddagslur kl.07.30-09.00 ca. Men det er lidt forskelligt.

Ja okay .. Troede hun var yngre.. Min er kun 3 måneder, så han laver ikke så meget andet end at sove endnu  

Anmeld

20. maj 2013

MorDk

baby012 skriver:

Ja okay .. Troede hun var yngre.. Min er kun 3 måneder, så han laver ikke så meget andet end at sove endnu  

Det kan jeg godt forstå. Da hun var 3 mdr. sov hun også mere...

Anmeld

20. maj 2013

LilleChelle

baby012 skriver:

Nu er jeg slet ikke med - skrev du ikke din søn kom på sit eget værelse som 5 måneders? 

Men er kun 3 måneder? - Kan godt være ammehjernen har sat ind hos mig :p 

Kan du godt nå ind til ham inden han vågner helt ? 

Anmeld

20. maj 2013

baby012

LilleChelle skriver:

Nu er jeg slet ikke med - skrev du ikke din søn kom på sit eget værelse som 5 måneders? 

Men er kun 3 måneder? - Kan godt være ammehjernen har sat ind hos mig :p 

Kan du godt nå ind til ham inden han vågner helt ? 

Mente fem uger  

han har værelse lige ved siden af os.. Så går bare ind og sætter mig med ham, mader ham , og ligger ham over igen.. Så tager han lige en lille lur mere  

Anmeld

20. maj 2013

baby012

MorDk skriver:

Det kan jeg godt forstå. Da hun var 3 mdr. sov hun også mere...

GlæderGlæder mig også til han begynder at være lidt mere på i hverdagen  

kan slet ikke huske den første sov så meget  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.