hjælp hjælp hjælp..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

652 visninger
9 svar
0 synes godt om
18. maj 2013

DianaRJS

Jeg er i dag gravid i uge 10 med tvillinger.

Da jeg skulel på toilet kunen jeg se jeg blødte, og ringede til vagtlægen...

han sagde de ikke kunne gøre noget da jeg ikke havde nogle smerter.

men jeg er så nervøs for der gået noget galt med de små pus.

Andre der har oplevet det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2013

pcoramt

DianaRj skriver:

Jeg er i dag gravid i uge 10 med tvillinger.

Da jeg skulel på toilet kunen jeg se jeg blødte, og ringede til vagtlægen...

han sagde de ikke kunne gøre noget da jeg ikke havde nogle smerter.

men jeg er så nervøs for der gået noget galt med de små pus.

Andre der har oplevet det?

Du skal bare ringe igen og sige at du SKAL undersøges! Det er ikke sikkert der er noget galt, jeg blødte i uge 11 og begge mine har det fint! Men der er altså større risiko når det er tvillinger, og for din egen skyld har du behov for at se alt er ok!

Anmeld

18. maj 2013

NinaNymannMadsen

hvis du er utryg så ring og forlang at de lige tjekker dig for at være helt sikker.
men er det meget du bløder eller hvordan? nogen gange kan det godt skyldes at slimhinderene er irriteret nemlig.

håber det bedste og at det ikke er noget.
giv lige en update.

Anmeld

18. maj 2013

DianaRJS

NinaNymannMadsen skriver:

hvis du er utryg så ring og forlang at de lige tjekker dig for at være helt sikker.
men er det meget du bløder eller hvordan? nogen gange kan det godt skyldes at slimhinderene er irriteret nemlig.

håber det bedste og at det ikke er noget.
giv lige en update.

nej er ikke fordi det styrt bløder, og har heller ingen smerter.

men ork hvor bliver man altså nervøs

Anmeld

18. maj 2013

NinaNymannMadsen

DianaRj skriver:

nej er ikke fordi det styrt bløder, og har heller ingen smerter.

men ork hvor bliver man altså nervøs

bestemt. men hvis det kun er en lille smule kan det godt være irriteret slimhinder eller en infektion i underlivet. det fik jeg afvide en gang da jeg ventede min store pige .

Anmeld

18. maj 2013

simone_jacobsen

pcoramt skriver:

Du skal bare ringe igen og sige at du SKAL undersøges! Det er ikke sikkert der er noget galt, jeg blødte i uge 11 og begge mine har det fint! Men der er altså større risiko når det er tvillinger, og for din egen skyld har du behov for at se alt er ok!

Man hat ikke krav på, desværre, at skulle blive tjekket og kan ikke beordre dem til det uanset om man venter 1, 2 eller 3.

Men MANGE bløder i starten af graviditeten og nogle nærmest som om, at de faktisk havde deres menstruationer..
Jeg ville personligt være rolig..

Anmeld

18. maj 2013

DianaRJS

NinaNymannMadsen skriver:

bestemt. men hvis det kun er en lille smule kan det godt være irriteret slimhinder eller en infektion i underlivet. det fik jeg afvide en gang da jeg ventede min store pige .

ja har godt nok søgt lidt rundt på nettet, men er jo svært at sige om det er...

men nu ringer jeg til dem igen nu her når de 2 andre lige har fået mad, og så må de simpelthen gøre noget..

for det er bestemt ikke rart at man skal gå og være nervøs for at der skulle være sket noget

Anmeld

18. maj 2013

NinaNymannMadsen

DianaRj skriver:

ja har godt nok søgt lidt rundt på nettet, men er jo svært at sige om det er...

men nu ringer jeg til dem igen nu her når de 2 andre lige har fået mad, og så må de simpelthen gøre noget..

for det er bestemt ikke rart at man skal gå og være nervøs for at der skulle være sket noget

det lyder godt. og så forklar dem hvordan du har det med det.

for det er bestemt ikke sjovt at være utryg for om der er sket noget med de små i mavsen

Anmeld

18. maj 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

hvis ikke lægevagten tager dig seriøs så ring til FG og snak med dem... de har nogen gange lidt bedre tid til at tage en ind til tryghedsscanning/tjek fremfor lægevagten...

Anmeld

18. maj 2013

pcoramt

simone_jacobsen skriver:

Man hat ikke krav på, desværre, at skulle blive tjekket og kan ikke beordre dem til det uanset om man venter 1, 2 eller 3.

Men MANGE bløder i starten af graviditeten og nogle nærmest som om, at de faktisk havde deres menstruationer..
Jeg ville personligt være rolig..

I Danmark har man krav på behandling ved sygdom.. en blødning kan forkomme af mange grunde, så derfor altid ring og spørg.. det var det min JM sagde til mig da jeg blødte i uge 11.. og når man venter tvillinger de i øvrigt mere ops. på hvad der sker med kroppen, det er også derfor man får en del flere scanninger igennem graviditeten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.