jeg syntes jeg lille! syntes du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2013

Anonym trådstarter

LuLy skriver:

Hvis jeg skal sammenligne med mig selv er du større end jeg var på terminen ved begge mine graviditeter Så jeg skyder på du er omkring de 40 uger

Jeg er 36+0:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2013

dukke

Anonym skriver:

Jeg er 36+0:-)

Jeg synes ikke at du er lille

Anmeld

18. maj 2013

M (:

Anonym skriver:

Syntes  virkelig jeg lille det 2 gang og syntws jeg mindere ind da jeg ventende min søn ! Hvad syntes i ? Hvor langt vil i skydw mig til og være?

Jeg var mindre end dig da jeg fødte 36+3.. Så jeg synes da det er en fin stor mave.. (:

Anmeld

18. maj 2013

LMX

Jeg synes du ligner en der sku ha født igår

Anmeld

18. maj 2013

Anonym trådstarter

LMX skriver:

Jeg synes du ligner en der sku ha født igår

Anmeld

18. maj 2013

LilleChelle

ønskebarn74 skriver:

Føj hvor er du ubehagelig.. Har anmeldt dig.. Øv..

Jeg overvejede det også. Du kom mig i forkøbet.  

Anmeld

18. maj 2013

Fenja09

Anonym skriver:

Syntes  virkelig jeg lille det 2 gang og syntws jeg mindere ind da jeg ventende min søn ! Hvad syntes i ? Hvor langt vil i skydw mig til og være?

Nu har jeg læst hvor langt du er henne, men synes slet ikke at din mave er lille - den er vel lige tilpas?

/Fenja

Anmeld

18. maj 2013

Christina74

LilleChelle skriver:

Jeg overvejede det også. Du kom mig i forkøbet.  

syntes altså ikke T S var alene om den her :-(

Anmeld

18. maj 2013

Frk.S

Nu har jeg godt nok læst hvor langt du er henne. Men min første tanke var, at du da måtte være tæt på termin. Så nej, jeg synes ikke du er lille.
Men det er jo meget forskelligt. Jeg ser det jo ud fra hvor stor jeg husker min mave.

Men super fin mave du har. 

Og så bliver jeg altså også lige nødt til at kommentere, at du da ikke kan forvente at folk når at svare på 3 min. Måske har du fået et nyt skud graviditetshormon i dag, siden du farer sådan op og angriber dem der bemærker det? Pas på blodtrykket.

Anmeld

18. maj 2013

modesty

Nogen må da gide og svare

Seriøst? TRE minutter efter at du har postet billedet, brokker du dig over at ingen svarer?

EDIT: LOL okay, nu har jeg læst tråden, jeg var nok ikke den eneste der tænkte den tanke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.