Er jeg gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

674 visninger
2 svar
0 synes godt om
18. maj 2013

Anonym trådstarter

Hej!

Jeg er en pige på 18 år. Jeg har i flere uger nu haft smerter i ryggen og lennen, kvalme morgen og aften, humørsvingninger, og ondt i brysterne (dog kun det venstre?) Samt jeg har blødt en enkelt gang efter sex med min kæreste, sådan slimet lyserødt blod...

Jeg har taget 2 graviditets tests, og en ved min læge, men alle var negative. Men hvorfor går jeg så og har det skidt?

Kan jeg være gravid selvom de var negative?

Er virkelig urolig, håber der er nogen der har nogle gode råd eller kan hjælpe med hvad jeg skal gøre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2013

hende-der-du-ved-nok

Hej!

Jeg er en pige på 18 år. Jeg har i flere uger nu haft smerter i ryggen og lennen, kvalme morgen og aften, humørsvingninger, og ondt i brysterne (dog kun det venstre?) Samt jeg har blødt en enkelt gang efter sex med min kæreste, sådan slimet lyserødt blod...

Jeg har taget 2 graviditets tests, og en ved min læge, men alle var negative. Men hvorfor går jeg så og har det skidt?

Er virkelig urolig, håber der er nogen der har nogle gode råd eller kan hjælpe med hvad jeg skal gøre

bed om en blodprøve på hcg... !

jeg tror du er gravid, men for en sikkerheds skyld, blodprøve...

du kan godt være gravid uden testene opdager det... der er nogle kvinder der skal blodprøve-testes. for at man kan se det...

det kan også være nogle andre hormonelle ting, som skaber noget ubalance...

Anmeld

18. maj 2013

M&N

Anonym skriver:

Hej!

Prøv at bede om at få taget en blodprøve hos din læge.

Samtidig vil jeg lige fortælle dig at hvis du tænker for meget over at være gravid så kan man bilde sin krop ind at man er gravid uden at være det. 

Det betyder at du kan få "oprigtige" symptomer og din menstruation bliver forsinket eller udebliver.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.