Baby-udstyr/ting søges :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

318 visninger
1 svar
0 synes godt om
17. maj 2013

Lille-mor-93

Hej allesammen
Jeg Har allerede fået en masse fine ting fra familie og kærestens familie, men vil også gerne selv bruge penge på vores kommende SØN sagen er bare den at jeg/vi ikke ligefrem har den vildeste økonomi til at købe det fra nyt da det er rimelig dyrt..

Så hvis der er nogen herinde som ligger inde med noget de gerne vil sælge, til billige penge så sig endelig til

Og gider ikke hører kommentarer om hvorfor vi har valgt at få et barn når ikke økonomien er der 100% osv som jeg har set andre har haft problemer med.

Jeg har allerede rigtig mange ting, det jeg mangler er..

-Badeudstyr
-Mere legetøj
-Mere tøj og udetøj i str. 56.
-Baby alarm
-Sutteflasker
-Ting til værelset..

Skriv gerne pris og send gerne billeder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2013

BigHope13

Lille-mor-93 skriver:

Hej allesammen
Jeg Har allerede fået en masse fine ting fra familie og kærestens familie, men vil også gerne selv bruge penge på vores kommende SØN sagen er bare den at jeg/vi ikke ligefrem har den vildeste økonomi til at købe det fra nyt da det er rimelig dyrt..

Så hvis der er nogen herinde som ligger inde med noget de gerne vil sælge, til billige penge så sig endelig til

Og gider ikke hører kommentarer om hvorfor vi har valgt at få et barn når ikke økonomien er der 100% osv som jeg har set andre har haft problemer med.

Jeg har allerede rigtig mange ting, det jeg mangler er..

-Badeudstyr
-Mere legetøj
-Mere tøj og udetøj i str. 56.
-Baby alarm
-Sutteflasker
-Ting til værelset..

Skriv gerne pris og send gerne billeder

Jeg søger selv brugt babyudstyr så vil ikke lige andet end sige at i er ikke de eneste som får barn og ikke ejer en million i banken. Vi svømmer heller ikke i penge men vi vælger som jer at prioritere anderledes og købe brugt til vores skønne baby som helt sikkert får glæde af disse ting selvom det ikke er nyt det hele

så pøj pøj med det håber du finder hvad du søger. ved at der mange steder i denne tid hvor der er loppemarkeder rundt omkring hvor man ihvertfald kan købe meget billigt og pænt børnetøj måske det var værd at undersøge.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.