Hjælp,.! Er det fødslen ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.244 visninger
12 svar
0 synes godt om
17. maj 2013

onlyme

Ja det lyder virkelig kavt men er 3 gangs gravid og alligevel i tvivl,. Hele dagen har det trukket i min lænd og ryg,. Og jeg har haft ''små veer'' de sidste  timer. Men jeg kan simpelthen ikke finde ud a om det er dem,. Min mave føltes som er den ved at springe og jeg får skiftende kvalme og opkastfornemmelse. Har ikke haft det lignende med nogle af de ander !

Nogle der har været noget af det samme igennem og kan hjælpe ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2013

Fuglemor

Nu kom mine veer først efter vandet gik, men det kunne godt lyde som om det snart er. Prøv at giv fødegangen et kald.

Anmeld

17. maj 2013

onlyme

???

Anmeld

17. maj 2013

onlyme

Fuglemor skriver:

Nu kom mine veer først efter vandet gik, men det kunne godt lyde som om det snart er. Prøv at giv fødegangen et kald.

har tænkt på det men det hele sådan kommer og går så syntes det er svært med hvad man lige skal sige,.

Anmeld

17. maj 2013

hekran

Hvor langt er du henne?

Har der været noget blødning?

Er det regulære ve-smerter eller nærmere lændeømhed?

Kommer det med faste intervaller?

Væsentlige spørgsmål

Men hvis det udvikler sig, ville jeg ringe til fødegangen.

Anmeld

17. maj 2013

onlyme

Marita skriver:

Hvor langt er du henne?

Har der været noget blødning?

Er det regulære ve-smerter eller nærmere lændeømhed?

Kommer det med faste intervaller?

Væsentlige spørgsmål

Men hvis det udvikler sig, ville jeg ringe til fødegangen.

er kun 34 :/
er både vee og lænde smerter der kommer omkring samme tid,.

Anmeld

17. maj 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

vil helt sikkert sige tag tid på hvor længe det varer og hvor længe der er imellem...

jeg tog ikke det alvorligt førend jeg syntes baby var alt for stille og da jeg kom op til hospitalet var jeg 6 cm åben og i fuld fødsel...

jeg var så 40+1 men alligevel... tag det seriøst hvis baby oveni sparker-mosler mindre rundt end den plejer...

Anmeld

17. maj 2013

VIPpigen

Jeg ville give fg et kald... Hvis det er begyndende fødsel skulle du gerne have lidt lungemodner inden den bette kommer...

Anmeld

17. maj 2013

onlyme

Wampires skriver:

vil helt sikkert sige tag tid på hvor længe det varer og hvor længe der er imellem...

jeg tog ikke det alvorligt førend jeg syntes baby var alt for stille og da jeg kom op til hospitalet var jeg 6 cm åben og i fuld fødsel...

jeg var så 40+1 men alligevel... tag det seriøst hvis baby oveni sparker-mosler mindre rundt end den plejer...

bebs plejer at være meget aktiv men er mere aktiv idag end hun plejer,. spicelt når det gør avs

Anmeld

17. maj 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
onlyme skriver:

bebs plejer at være meget aktiv men er mere aktiv idag end hun plejer,. spicelt når det gør avs

hmm...

altså sønnen var mest aktiv de sidste par dage inden fødslen faktisk... puha hver gang der kom en plukve så hoppede han rundt derinde...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.