Jeg har tabt mig.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

545 visninger
5 svar
9 synes godt om
17. maj 2013

emsaroto

Ja på den gode måde
Baby vokser helt som den skal og ligger præcis på gennemsnittet, jeg har nok mængde fostervand og min moderkage er også som den skal være. Jeg har fået meget væske i kroppen, og trods det, har min vægt været den samme siden uge 16!!! (Jeg er 31+5 i dag)

Så .. Min læge og min jordemoder er begge overbeviste om at jeg tog +2 kilo på i starten af graviditeten, men nu faktisk er endt med at have tabt mig omkring 5 af min egen vægt!

Jeg er jo ret buttet, så er virkelig stolt over det. Glædes indlæg herfra hehe. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2013

Lizette86

emsaroto skriver:

Ja på den gode måde
Baby vokser helt som den skal og ligger præcis på gennemsnittet, jeg har nok mængde fostervand og min moderkage er også som den skal være. Jeg har fået meget væske i kroppen, og trods det, har min vægt været den samme siden uge 16!!! (Jeg er 31+5 i dag)

Så .. Min læge og min jordemoder er begge overbeviste om at jeg tog +2 kilo på i starten af graviditeten, men nu faktisk er endt med at have tabt mig omkring 5 af min egen vægt!

Jeg er jo ret buttet, så er virkelig stolt over det. Glædes indlæg herfra hehe. 

Eeej hvor dejligt for dig!! Tillykke med det

Anmeld

17. maj 2013

emsaroto

Lizette86 skriver:

Eeej hvor dejligt for dig!! Tillykke med det

mange tak  

Anmeld

17. maj 2013

Frejsmor

Ej det er da rigtig flot og dejligt for dig!

Hvordan har du båret dig ad?

Jeg er 21+1 i dag og har taget 2,6kg på indtil videre, er en stor pige og kunne godt tænke mig at holde vægten, men jeg synes godt nok jeg har lidt svært ved at lade alt det søde ligge..

Anmeld

17. maj 2013

emsaroto

Frejsmor skriver:

Ej det er da rigtig flot og dejligt for dig!

Hvordan har du båret dig ad?

Jeg er 21+1 i dag og har taget 2,6kg på indtil videre, er en stor pige og kunne godt tænke mig at holde vægten, men jeg synes godt nok jeg har lidt svært ved at lade alt det søde ligge..

Jeg spiser bare som jeg plejer også går jeg til alt i stedet for at tage bussen, bilen eller cyklen.

Anmeld

18. maj 2013

Kløver

Hvor dejligt, flot gået

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.