Hej derude
Jeg er en ung pige på 22 år, der inden for de sidste 4 måneder er blevet opereret 2 gange, på grund af ovariecancer (kræft i æggestokkene) jeg er så uheldig at have fået fjernet begge mine æggestokke men fået lov at beholde min livmoder på lånt tid.
Jeg har fået afvide af lægerne, specalister og professorer at min livmoder helst skulle have været ude i går og jeg derfor hurtigst muligt skal igang med fertilitetsbehandling.
Mit problem er så nu at, de ikke har været i stand til at fryse mine æggestokke ned som normalt (da de var for syge og risikable at nedfryse), så de har måtte nøjes med at fryse væv ned, hvor de så skal modne ægene (ægblære) i labritorium til modne æg, og så befugter dem på normalvis. det er dog stadig på forsknings niveau! Både min kæreste og jeg, ønsker at inderligt at få lov at få den store oplevelse at være gravide og få barn, vi ønsker ikke at tage chancer om at vente (og evt. miste muligheden)
Jeg har søgt og søgt på oplysninger, men alt omhandler tilbagesætning af væv i æggestokkene (og dem har jeg jo ikke) så derfor råber jeg nu højt, i håb om at der sidder nogen der har erfaring med dette eller kender til nogen der har oplevet ligende. (evt. hjemmesider, bøger mm. med information)
Jeg håber VIRKELIG at der er bare lidt "hjælp" at hete
?
Forhåbningsfulde hilsner
Amalie Pi
Anmeld