bevægelse under opkommende veer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

422 visninger
3 svar
1 synes godt om
17. maj 2013

Anonym trådstarter

Heej

Jeg har idag haft en del ondt i ryggen og lænden sådan on off,. Intet i maven før nu,. Jeg syntes jeg fornemmer startende veer men syntes ikke jeg kan få det til at passe da jeg kun er 23+6 :/
Bebs er meget aktiv,. Hvordan har jeres bebs været ved begyndende veer ? Ved mine 2 andre børn har bebs været meget stille så kan det passe de kan rumsterer rundt til begyndende veer ?
Nu får jeg mavekrampe engang i mellem lidt som da mine begyndende veer stod på med de andre men jeg har også trækken i lænden og rykken,. !

Nogle der kan hjælpe mig lidt,. Kan simpelthen ikke huske nøjagtig hvordan det føltes

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2013

Ploffer

Anonym skriver:

Heej

Jeg har idag haft en del ondt i ryggen og lænden sådan on off,. Intet i maven før nu,. Jeg syntes jeg fornemmer startende veer men syntes ikke jeg kan få det til at passe da jeg kun er 23+6 :/
Bebs er meget aktiv,. Hvordan har jeres bebs været ved begyndende veer ? Ved mine 2 andre børn har bebs været meget stille så kan det passe de kan rumsterer rundt til begyndende veer ?
Nu får jeg mavekrampe engang i mellem lidt som da mine begyndende veer stod på med de andre men jeg har også trækken i lænden og rykken,. !

Nogle der kan hjælpe mig lidt,. Kan simpelthen ikke huske nøjagtig hvordan det føltes

Mon ikke du burde ringe til fg og høre hvad de siger

Håber ikke for dig det er begyndende veer

Anmeld

17. maj 2013

Anonym trådstarter

Ploffer skriver:

Mon ikke du burde ringe til fg og høre hvad de siger

Håber ikke for dig det er begyndende veer

Håber jeg bestemt heller ikke,.!
Vil ikke ringe før jeg er sikker så håbede på der var nogle her inde der har været i samme situration

Anmeld

18. maj 2013

Lone Jakobsen

puha håber sørme ikke du har veer.... har du haft ringet?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.